ورود به انجمن
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
اطلاعات اضاقي پست ها
پيام ما: اولين نيستيم ولي بهترين خواهيم بود.

تعداد بازديد 163
نويسنده پيام
ramos آفلاين
ارسال‌ها : 14
عضويت: 21 /6 /1395

سئو سایت: قالب سئو شده

سئو سایت شامل بهینه سازی سایت در زمینه های مختلفی مانند بهینه سازی و سئو محتوای سایت، بهینه سازی و سئو تصاویر و انواع فایل ها در سایت، بهینه سازی و سئو آدرس صفحه اصلی سایت و صفحه های داخلی سایت، بهینه سازی و سئو داخلی و بیرونی سایت می باشد. گاهی برخی از مشتری های ما با رعایت تمام این موارد باز هم در سئو سایت خود موفق نیستند.

قالب سئو شده

بررسی های ما نشان می دهد که این دسته از دوستان معمولا از سئو قالب سایت خود غافل می مانند. با رعایت یک سری کدها، تگ ها، و المان های سئو محور می توانید سایت خود را سئو کنید تا از نظر موتوهای جستجو سئوپسند اطلاق شده و در موتورهای جستجو رنکینگ بهتری را کسب کنند. سئو قالب سایت را می توان از جنبه های مختلفی بررسی کرد. یکی از نکات مهم در زمینه سئو قالب سایت، سرعت بارگزاری یا لود تایم سایت است.

پیج رنک در سئو سایت

پیج رنک در سئو سایت

سئو سایت و قالب سئو شده

برخی قالب های سایت دیرتر لود می شوند در حالی که برخی دیگر زودتر بالا می آیند. قالب های سریع تر کاربرپسند تر هستند و درنتیجه رتبه بهتری را از نظر سئو سایت کسب می کنند. یک معیار مهم برای سنجش سئو قالب سایت، GTmetrix است. کاربران سایت های کند را ترک می کنند که این موضوع نرخ بازگشت با bounce rate سایت شما را بالا می برد و باعث کسب امتیاز منفی در سئو سایت شما می شود. رعایت برخی تگ ها و هدینگ ها نیز در سئو قالب سایت بسیار مهم است. تگ ها و هدینگ های اصلی برای نتایج موتورهای جستجو بسیار مهم هستند و باید کلمات کلیدی سایت شما را شامل شوند.

اجاره اسپیس ، قیمت اسپیس ، اسپیس ، غرفه سازی اسپیس ، خرید vpn ، iptv server ، چاپ و رایت سی

دی ، سفر دبی ،

تور دبی ، فروش لیزینگی خودرو ، فروش اقساطی خودرو ، فروش اقساطی خودرو ، فروش لیزینگی خودرو

صفحه اول گوگل|ام.سی سئو|سئو سایت|بهینه سازی سایت|افزایش درآمد

صفحه اول گوگل،ام.سی سئو

قالب سئو شده سایت و کاربرپسندی

سئو سایت با هدف بهینه سازی صفحات سایت شما باعث بهبود رنکینگ سایت شما در نتایج موتورهای جستجو می شود. قالب های سئو شده با بهبود تجربه کاربر در سایت شما باعث افزایش زمان ماندن کاربر در سایت، کاهش نرخ بازگشت، و ارتقای تجربه کاربر در سایت شما می شوند. این عوامل را کاربر پسندی سایت می گویند. قالب سئو شده با رعایت یک سری اصول و استانداردها باعث می شود تا کاربر تجربه بهتری در سایت شما داشته باشد. قراردادن یک سایت مپ یا نقشه سایت در قالب سایت و نیز یک نوار جستجو به قالب سایت شما کمک می کند تا سئو شده و کاربرپسند تر باشد. نحوه چیدمان ابزارها، منوها و ابزارک ها نیز در سایت که در قابل سایت مشخص می شوند نیز باعث بهبود کاربرسندی سایت شما و در نتیجه سئو سایت شما می شوند.


یکشنبه 21 شهریور 1395 - 11:26
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.
پرش به انجمن :