loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 355 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان تهران در خصوص دیدار عصر امروز مقابل میزان مشهد گفت: در این هفته دو دیدار حساس در شرایطی برگزار می شود که تمام نگاه ها به هنرنمایی ملی پوشان است زیرا سرمایه گذاری که روی آنها صورت گرفته است تداعی کننده آن است که برای قهرمانی بشته شده اند.

 

وی افزود: حضور بیشترین ملی پوشان در این تیم ها شاید در توان هر باشگاهی نباشد، بنابراین در این هفته شاهد بازی هایی خواهیم بود که مردم انتظار ان را می کشیدند.

 

اکبری ادامه داد: حریف اصلی و مستقیم پیکان در گروه الف همین تیم قدرتمند میزان خراسان است که ملی پوشان بزرگی را در این فصل جذب کرده است. در واقع این باشگاه کاملا حرفه ای نشان داده است که در اندیشه کارهای ریشه ای و زیر بنایی است تا ماندگاری خود را در والیبال کشور به اثبات برساند.

 

سرمربی تیم والیبال پیکان در خصوص نحوه برگزاری مسابقات امسال نیز اظهار داشت: بازی های امسال به مراتب بهتر شده است زیرا تیم ها و ملی پوشان در 2 گروه تقسیم شده اند و شرایط برای تیم های مدعی فراهم است و هفته ای یک بار فرصت لازم را به مربیان و بازیکنان می دهد تا با  آمادگی کامل تری به میدان بیایند و این امر باعث می گردد تا بازی ها زیباتر برگزار شده و علاقمندان بیشتری به تماشای این رقابت ها بشتابند.

 

وی راجع به مصدومیت سید محمد موسوی بهترین دفاع کننده جهان گفت: در درجه اول سلامتی یک بازیکن ملی پوش برایمان مهم است و اگر شرایط فراهم شد مسلما از این ملی پوش استفاده خواهیم کرد.

 

وی در مورد بازی با میزان افزود: میزان تیم قدرتمندی است که رویارویی با آن برای هر تیمی سخت خواهد بود بویژه در مشهد و در حضور تماشاگران خونگرمش بنابراین شاهد بازی زیبا و البته دشواری خواهیم بود. اما هر تیمی که کمتر اشتباه کند بیشترین استفاده را ببرد مسلمان برنده بازی خواهد بود و ما آمدیم تا با دست پر مشهد را ترک کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه والیبال رشته ای است که مساوی ندارد گفت: این امر کار را برای هر مربی سخت کرده است و محکوم هستیم تا پیروز شویم.

 

سرمربی پیکان  تهران در خاتمه یادآور شد: حضور  بانوان و خانواده ها در سالن شرایط خاص خود را می خواهد و باید فرهنگ سازی شود البته در بازی های جهانی و بین المللی شرایط کاملا فرق خواهد داشت و شرایط حضور خانواده ها برای تماشای بازی ها متفاوت تر خواهد بود.


 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟