loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 42851 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (25)

پس از موفقیت‌های پی‌درپی و درخشیدن نام تیم ملی والیبال کشورمان در اغلب مسابقات جهانی، استودیوی بازی‌سازی کاکتوس ساخت بازی را از سال 93 شروع کرد.

بازی والیبال 2016 به‌عنوان اولین بازی ویدئویی والیبال در کشور شناخته می‌شود که 32 تیم برتر والیبال جهان در بازی حضور دارند. از نظر گستردگی تیم‌ها و تعداد بازیکنان شبیه‌سازی شده، رقیبی برای این بازی حتی در سطح جهانی وجود نخواهد داشت.

حالت‌های مسابقه‌ای مختلفی هم برای بازی در نظر گرفته شده که از جمله آنها می‌توان به مسابقات دوستانه، لیگ جهانی، جام‌ جهانی، قهرمانی جهان و غیره اشاره کرد.

به دلیل اهمیت گزارشگری در بازی‌های ورزشی، تولیدکنندگان والیبال 2016 با گزارشگر مطرح والیبال «کیومرث کُرده» به توافق رسیدند و صدای این گزارشگر بازی را همراهی خواهد کرد.

هواداران والیبال ایران فقط این بازی را معرفی کرده و هیچ مسئولیتی پس از خرید و یا تهیه این بازی نخواهد داشت.

مشکلات بازی را با شرکت سازنده این بازی در میان بگذارید.

 

 

لینک دانلود بازی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ایلیا در تاریخ 1396/03/25 و 14:26 دقیقه ارسال شده است

من گرفتمش ولی ارجینال نبود لطفن بگین چیکا کنم

این نظر توسط ufhs در تاریخ 1395/07/19 و 19:48 دقیقه ارسال شده است

از دوستانی ک این بازی رو خریدن ی سوال دارم. سرعت بازی چطوریه؟ سرعت و کوتاهی بلندی پاس قابل تغییره یا نه؟ بازیکن سرعتی هم داریم یا نه؟ یعنی بازیکن سرعتی زودتر میپره؟ یا مثل بیشتر بازیا مصنوعیه؟

این نظر توسط علی در تاریخ 1395/06/20 و 14:44 دقیقه ارسال شده است

سلام با عرض خسته نباشید من بازی رو گرفتم خراب بود الان باید چیکار کنم خواهش میکنم مشکلات این بازی رو بر طرف کنید با تشکر

این نظر توسط ali در تاریخ 1395/05/10 و 10:34 دقیقه ارسال شده است

ببخشید چه طوری باید به شرکت سازندش بگیم و باید ایمیل زد یا عین این جا نظر میدیم یا باید زنگ بزنیم و بگیم هر جوری هست یک ادرس چیزی بدید و بگید چه طوری بگم بازیتون مشکل دارد
پاسخ : http://hi-vu.ir/PageView.aspx?id=1

این نظر توسط ali در تاریخ 1395/05/10 و 1:22 دقیقه ارسال شده است

راستی وقتی من ایران بودم دیدم یکی از بازیکنانم رفت تو تیم حریف و بازیکن اون تیم آمد تو تیم من اینم مشکل داره کلا بازی مشکل داره
پاسخ : به شرکت سازنده بگید

این نظر توسط ali در تاریخ 1395/05/09 و 21:09 دقیقه ارسال شده است

سلام بازی در ست 5 در امتیاز 8 بعد استراحت موقع زدن سرویس توپ از بین میرود نمیدانم چرا بعضی وقت ها وقتی حریف سرویس میزند بعد من دریافت میزنم دریافت نمیکند مشکل داره بازی
پاسخ : اره حتما به شرکت سازنده اطلاع بدین در اپدیت های جدید برطرف میکنه

این نظر توسط ali در تاریخ 1395/05/08 و 20:16 دقیقه ارسال شده است

سلام روی هر لپ تابی نصب می شود یا نه
پاسخ : میشود

این نظر توسط علی در تاریخ 1395/05/02 و 23:47 دقیقه ارسال شده است

سلام باعرض خسته نباشید من نسخه طلایی این بازیا دانلود کردم میشه با دانلودابدیت جدید این نسخه را بازی کنم لطفا زود جواب بدید
پاسخ : از شرکت و سایت بپرسید ما معرفی کردیم فقط

این نظر توسط علی در تاریخ 1395/04/14 و 19:22 دقیقه ارسال شده است

سلا میشه شماره شرکت سازندشون بدین خواهشا ن
پاسخ : آدرس : تهران . بلوار میرداماد . میدان محسنی . ساختمان کامیار . طبقه 2 . واخد 11 تلفکس(خط ویژه) : 22251614

این نظر توسط علی در تاریخ 1395/04/13 و 20:03 دقیقه ارسال شده است

سلام به همه برای بچه های سازنده ازتون متشکرم امیدوارم در سال های بعد هم از والیال ها بسازید من این بازی خریدم وقتی میحواست نصب بشه اخر یک اررو داد و نصب نشد میخوام ازتون میخوام که راهنمای کنید خواهش میکنم راهنمای کنید
پاسخ : ما فقط این بازی رو معرفی کردیم
لطفا به شرکت سازنده بازی زنگ بزنید


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟