loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 586 چهارشنبه 11 اسفند 1395 نظرات (0)

به گزارش والیبال آنلاین،مصطفی کارخانه در مورد پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل سایپا در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال و  راهیابی به دومین فینال متوالی اظهار داشت: ما با یک تیم سرسخت به نام سایپا بازی داشتیم و علاوه بر این، مرحله پلی‌آف هم حساسیت‌های خاص خودش را دارد. ما به عنوان صدرنشین مرحله گروهی به پلی‌آف رسیدیم و لیاقت حضور در فینال را داشتیم.

 
کارخانه ادامه داد: مرحله نیمه نهایی برای هر تیمی که در آن شرکت دارد، متفاوت است. ما روی پله آخر ایستاده‌ایم و فقط یک «یا علی» تا قهرمانی فاصله داریم. در فرصتی که در اختیار ماست، ریکاوری مختصری انجام خواهیم داد تا برای فینال آماده شویم.

 
وی تصریح کرد: بیشتر بازیکنان ما در تیم ملی عضویت داشتند و سال سختی را پشت سر گذاشتند. من همیشه تیم خسته‌ای را در  اختیار داشته‌ام، ولی از همه آنها رضایت قلبی دارم، چون با تمام وجود خود برای تیم زحمت کشیدند. امیدوارم شاهد فینال خوبی باشیم.

 
سرمربی تیم والیبال بانك سرمایه با بیان این مطلب كه برایش تفاوتی ندارد حریفش در فینال كدام تیم باشد، گفت: هر تیمی كه بتواند  به فینال راه پیدا كند به این معنی است كه تیم قدرتمندی است.

 

 

وی افزود: هم پیكان تهران و هم شهرداری ارومیه تیم‌های قوی و ریشه‌دار هستند كه بازی مقابلشان ساده نیست. ما بدون توجه به اینكه كدام تیم حریف ما در فینال است از فردا تمرینات خود را آغاز كرده و خود را برای دیدار نهایی و كسب سكوی قهرمانی آماده می‌كنیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟