loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 12282 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (14)

 

والیبال مدرن (MVB) نخستین بازی ورزشی تیمی ایرانی است که تولید آن از اوایل سال ۹۳ آغاز شده و مراحل پایانی تولید را سپری می کند.
 به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بازی والیبال مدرن یک بازی در سبک ورزشی و برای پلتفرم PC است که در استدیو بازی سازی کاکتوس در حال تولید است. در طراحی بخش گیم پلی بازی والیبال مدرن، مکانیک‌ها طوری طراحی شده است که امکان پیشرفت در آن ها وجود داشته باشدبه عبارت دیگردر این بازی هرکس بیشتر تمرین کند قوی تر است. همچنین بخش تمرین بازی محل مناسبی برای تمرین کردن بوده و کاربران با انجام بازی دوستانه می توانند توانایی‌های خود را آزمایش کنند و در این بازی اگر با آمادگی بالایی رسیدند می توانند با تیم ملی خود جام ها را فتح کنند.

 

لینک دانلود



در این بازی سعی شده تا رفت و برگشت‌های کم که یکی از ضعف های والیبال واقعی است اصلاح شود در بازی والیبال مدرن ما شاهد رفت و بر گشت‌های بیشتری هستیم، که به جذابیت بازی اضافه می‌کند.

 در این بازی سه نوع سرویس ،"ساده با ارتفاع بالا"،" موجی "و" پرشی" وجود دارد که کاربران می توانند بر اساس قدرت بازیکن و توانایی های خود یکی را انتخاب کنند. دریافت در این بازی یک عمل نیمه اتوماتیک است، یعنی کاربر باید بازیکن را به محل فرود توپ برسانید اگر قبل از رسیدن توپ به زمین بازیکن را به محل مورد نظر برسانید خود بازبکن به صورت اتوماتیک توپ را دریافت می کندبعد از انجام دریافت پاس را به‌صورت اتوماتیک به محل پاس دادن می‌رود وظیفه کاربر پر کردن میزان پاس و جهت پاس است هر چه کاربر پاس را بیشتر پر کنید ارتفاع پاس داده شده بالا می رود در نتیجه تشخیص محل پاس برای مدافعین حریف راحت تر می شود.

 برای زدن آبشار کاربرکافیست میزان دلخواه قدرت آبشار را پر کنید همچنین منطقه ای که می خواهید اسپک بزنید را مشخص کنید، هر چه بیشتر قدرت را پرکند احتمال بیرون رفتن توپ نیز بالا می رود.قدرت دفاع بازیکنان شما در دفاع روی تور تاثیر داردولی مهمترین چیز فهمیدن جهت پاس است.

کسب تجربه و شرکت در مسابقات مختلف و قهرمانی در بخش تیم ملی من برای کاربران در نظر گرفته شده به طوری که با بازی خوب و مدیریت، تیم خود را به اوج افتخار می رسانید از جمله ویژگی های این بخش می توان به نا محدود بودن، دعوت به تیم ملی،انتخاب کمک مربی،مدیریت تیم و .. اشاره کرد.

 نحوه پیشرفت بازیکنان در این بازی بستگی به عوامل مانند عملکرد خود بازیکن در بازی،سطح کمک مربی ، سن بازیکن و حساسیت دیدار بستگی دارد پیشرفت یک بازیکن ۱۷ ساله با بازیکن ۳۰ ساله متفاوت خواهد بود مربی ضعیف و مربی قوی می تواند بر پیشرفت بازیکنان کل تیم اثر گزار باشداگر در تورنومنت های زیادی شرکت کنید یا بازی دوستانه زیادی برگزار کنید نیز تاثیر زیادی در پیشرفت بازیکنان خواهد دید. شما می توانید یک بازیکن را ستاره یا یک بازیکن را نابود کنید

 



 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1395/04/14 و 19:30 دقیقه ارسال شده است

میشه شماره شرکت سازندشون بدین
پاسخ : آدرس : تهران . بلوار میرداماد . میدان محسنی . ساختمان کامیار . طبقه 2 . واخد 11 تلفکس(خط ویژه) : 22251614

این نظر توسط عرشیا در تاریخ 1395/04/09 و 19:44 دقیقه ارسال شده است

چرته اصلا پول رو هدر ندید
پاسخ : من که بازیو ندیدم
ولی فعلا کسی راضی نبوده انگار

این نظر توسط امیر در تاریخ 1395/04/02 و 14:57 دقیقه ارسال شده است

تروخدا بزارین لطفاااااااااااااشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : دزدی که نمیشه کرد

این نظر توسط armin در تاریخ 1395/03/28 و 11:22 دقیقه ارسال شده است

اگر میشود این بازی را سریع تر به بازار بیاورید و هنگامی که اوردید به ما نیز اعلام بنمایید لطفا و یا در کانال تلگرامی خودتان یعنی کانال هواداران والیبال ایران بگویید

این نظر توسط armin در تاریخ 1395/03/28 و 11:20 دقیقه ارسال شده است

اگر میشود این بازی را سریع تر به بازار بیاورید و هنگامی که اوردید به ما نیز اعلام بنمایید لطفا و یا در کانال تلگرامی خودتان یعنی کانال هواداران والیبال ایران بگویید

این نظر توسط پرهام در تاریخ 1395/03/27 و 16:48 دقیقه ارسال شده است

آیا واقعا ارزش خریدن و داره؟؟؟؟
پاسخ : ما که نمیدونیم

این نظر توسط D A H در تاریخ 1395/03/17 و 12:25 دقیقه ارسال شده است

بازی خیلی قشنگیه انصافن گرافیکشم خوب بود مثل پی اس 10

این نظر توسط تاریخ انتشار بازی اعلام شد در تاریخ 1395/01/03 و 1:02 دقیقه ارسال شده است

استدیو کاکتوس پس از اتمام ساخت و گرفتن مجوز نشر بازی از بنیاد ملی بازی های رایانه ای از این پس با شرکت ها وی یو به عنوان ناشر بازی همکاری های دو جانبه برای نشر هرچه زودتر این بازی انجام می دهند.
تاریخ مشخص شده برای نشر بازی توسط ناشر اوایل اردیبهشت می باشد که زمان دقیق آن در سایت بازی اعلام می شود .
پاسخ : باتشکر

این نظر توسط رررررررررررررر در تاریخ 1395/01/01 و 3:44 دقیقه ارسال شده است

کی میاد این بازی؟
پاسخ : هیچ تاریخی اعلام نکردن

این نظر توسط عباس در تاریخ 1394/10/08 و 11:24 دقیقه ارسال شده است

سلام. میشه بگید حدودا این بازی کی آماده میشه برا دانلود؟ من خیلی منتظرم که این بازی سریعتر بیاد...
پاسخ : مشخص نیست

سایت سازنده برنامه اعلامی نداشته در این باره


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟