loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 872 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

تیم والیبال میزان خراسان که به دلیل شکست در هفته چهارم لیگ برتر برابر زاهدان روزگاری خوشی نداشت در هفته پنجم این رقابت ها موفق به شکست تعاون گنبد شد.
تیم والیبال میزان خراسان در این مسابقه که در سالن مهران مشهد برگزار شد، سه بر یک به یپروزی رسید و با 10 امتیاز به رتبه دوم جدول گروه یک صعود کرد.
بازیکنان میزان خراسان در ست سوم این دیدار 25 بر 22 مغلوب تعاون شدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 29 بر 27، 25 بر 18 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند و یک پله صعود در جدول را تجربه کردند.
تیم والیبال تعاون گنبد نیز به سه امتیاز خود در جدول قناعت کرد و همچنان در رتبه ششم باقی ماند.
بازیکنان تیم تعاون گنبد دو کارت زرد و قرمز نیز در این دیدار دریافت کردند که رحمان رئوفی کارت قرمز و فرهاد یلمه کارت زرد از داور اول دریافت کردند.
حدود یک هزار نفر در سالن مهران این دیدار را از نزدیک تماشا کردند و بازیکن خارجی میزان (فدریکو پریرا) نیز از جمله بازیکنان شاخص این مسابقه بود.
اسماعیل صباغ، بهروز جعفری و احمد سرمست به ترتیب به عنوان ناظر، داور اول و دوم نظارت و قضات این مسابقه را بر عهده داشتند.
تیم والیبال میزان خراسان در هفته ششم لیگ برتر والیبال استراحت دارد و تعاون گنبد نیز میزبان ارتعاشات صنعتی ایران خواهد بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟