loading...
هواداران والیبال ایران
mohammad mahdavi بازدید : 485 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)
 

سرعتی‌زن والیبال ایران پس از معرفی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان لیگ جهانی والیبال، گفت: این مقام‌های انفرادی در ورزش‌های گروهی بی‌معنی است و موفقیت تیم ملی به کار گروهی همه بازیکنان بر می‌گردد.

 

محمد موسوی‌عراقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این رابطه اظهار کرد: این مقام‌های انفرادی در ورزش‌های گروهی بی‌معنی است و هیچ کس نمی‌تواند بگوید من تنهایی موفقیت را کسب کردم. همه این موضوع به کار گروهی برمی‌گردد. موفقیت من هم به کار خوب دریافت کننده‌ها، دفاع‌های کناری و همه بازیکنان بر می‌گردد که کمک کردند تا تیم ملی ایران در لیگ جهانی نتایج خوبی بگیرد.

 

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران یادآور شد: موفقیت‌های یک ورزش به نوع تمرین کردن و فکر کردن و زندگی کردن برمی‌گردد. شاید دو سال قبل انگیزه کافی را برای پیشرفت نداشتم. چندین سال بود که پشت سر هم برای تیم ملی بازی می‌کردم و در هر شرایطی فیکس تیم ملی بودم به همین دلیل قدری انگیزه مناسبی برای پیشرفت و موفقیت را از دست داده بودم.

 

وی افزود: اگر به خاطر داشته باشید در مسابقات آسیایی عملکرد خیلی خوبی نداشتم. مربی‌های تیم از من راضی بودند ولی خودم می‌دانستم که می‌توانم بهتر کار کنم. به هر حال بعد از صحبت‌هایی که با ولاسکو داشتم امسال بار دیگر انگیزه کافی را پیدا کردم. راستش را بخواهید اوایل که ولاسکو آمده بود نمی‌توانستم خیلی خوب با او ارتباط برقرار کنم. کلا حرفش را قبول نمی‌کردم و گاهی نیاز داشتم برای حرف‌هایش دلیل و منطق بشنوم.

 

بهترین مدافع روی تور مرحله نخست لیگ جهانی ادامه داد: در این دوره دیدگاهم تغییر کرد. طور دیگری به حرف‌های ولاسکو توجه کردم. نوع تمرینات هم تغییر کرد و خدا را شکر به این موفقیت رسیدم. عنوان بهترین مدافع روی تور لیگ جهانی یکی از بزرگترین آرزوهای من بود. از اینکه در پست دفاع بازیکن موثری بودم و به تیم ملی ایران کمک کردم خیلی خوشحال هستم.

 

موسوی در پایان گفت: قبل از شروع رقابت‌های لیگ جهانی اصلا به این موضوع فکر نکرده بودم که بهترین می‌شوم یا نمی‌شوم. فقط دوست داشتم که ایران موفق باشد و پیروز شود. به همین دلیل وظیفه خود می‌دانستم در پست دفاع خوب کار کنم تا تیم ملی ایران پیروز شود. خوشبختانه در نهایت از نظر انفرادی هم موفقیت حاصل شد تا معدل بالاتری نسبت به خیلی از بازیکنان بزرگ گوشه و کنار جهان داشته باشم. این موضوع خیلی برای من مهم است امیدوارم این راه را ادامه بدهم.

برچسب ها والیبال , محمد موسوی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟