loading...
هواداران والیبال ایران
mohammad mahdavi بازدید : 348 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
 

مربی سابق تیم ملی والبیال با اشاره به صعود دو پله ای والیبال ایران در رنکینگ جهانی گفت: این نباید آفت والیبال شود که به خود مغرور شویم و حریفان را در مسابقات آسیایی دست کم بگیریم.

 

علی مهرانپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد.......

انتظار می رفت که ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال صعود کند. ما بعد از حضور در لیگ جهانی والیبال نباید رنکینگ خود را با آسیایی ‌ها مقایسه کنیم. سطح والیبال ایران پیشرفت زیادی داشته است. البته از جهت دیگر این نباید آفت والیبال شود که به خود مغرور شویم و حریفان را در مسابقات آسیایی دست کم بگیریم. این مضوضع خطرناکی است.

 

وی افزود: حالا که جایگاه والیبال ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال بهتر شده پس مسئولیت تیم ملی نیز سنگین تر شده است. حالا باید هدفگذاری ما روی تک رقمی شدن رتبه والیبال ایران باشد. امروز والیبالیست‌های ایران پتانسیل زیادی دارند و این توانایی در تیم ملی والیبال ایران وجود دارد. با توجه به نتایجی که در لیگ جهانی بدست آمد اعتماد به نفس بازیکنان ایرانی بالا رفت. به این خودباوری رسیدیم که می توانیم پیشرفت بیشتری داشته باشیم.

 

مربی سابق تیم ملی والیبال با تاکید بر این نکته "یک روز آرزو داشتیم کره و ژاپن را شکست دهیم اما حالا قدرت های اول والیبال جهان را مغلوب می کنیم" ادامه داد: نمی توانیم بگوییم که آسیا و حریفان آسیایی برای ما کوچک هستند. هر حریفی می تواند برای ایران خطرناک باشد.

 

وی درباره جوانگرایی در تیم ملی والیبال هم گفت: جوان‌تر شدن تیم ها اگر برای آینده نگری باشد خوب است. اما زمانی جوان‌هایی داریم که بهتر از با تجربه ها کار می کنند. خوب در این شرایط تصمیم عاقلانه این است که از بازیکنان آمده تر بهره ببریم. تیم ملی والیبال ایران امروز جوانانی در اختیار دارد که سال‌های قبل به پختگی لازم رسیده اند.

برچسب ها والیبال , اخبار ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟