loading...
هواداران والیبال ایران
navid بازدید : 789 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال هم با برگزاری پنج دیدار در چهارشنبه و یک دیدار در سه شنبه سپری شد. اما این هفته دیدارها رنگ و بوی دیگری داشت و در پایان نیز نتیجه ای درخور توجه؛ امید برخی تیم ها همچون شهرداری زاهدان، سایپا البرز و آلومینیوم هرمزگان کاملا ناامید شد تا تیم های پیکان تهران، میزان خراسان، شهرداری تبریز و جواهری گنبد از گروه یک و متین ورامین، شهرداری ارومیه، نوین کشاورز و وزارت دفاع از گروه دو صعود کنندگان نهایی به مرحله پلی آف باشند.

 

این اتفاق در حالی رقم خورد که هنوز یک هفته به پایان دیدارهای مرحله مقدماتی باقی مانده است و در این تک هفته باقی مانده به جز ارتعاشات صنعتی و متین ورامین که دیدارهای خود را به اتمام رسانده اند، مابقی تیم صرفا جهت و بالا و پایین کردن رتبه خود در جدول به منظور مهندسی پلی آف و برخی برای فرار از سقوط به لیگ دسته یک تلاش خواهند کرد.

 

از نکات قابل توجه بازی های هفته سیزدهم صعود تیم وزارت دفاع به پلی آف در نخستین تجربه حضور خود در لیگ برتر بود. این تیم که امسال تاسیس شد و سکان هدایت آن را دکتر فرهاد نفرزاده به دست گرفت، با بازیکنان جوان خود از ابتدای لیگ عملکرد خوب و درخور توجهی را به نمایش گذاشت و حال نیز با صعودش موفقیت های خود را تا اینجا تکمیل کرد.

 

دیدارهای این هفته با حواشی خاصی نیز همراه بود که بیشتر آن نیز در همین دیدار وزارت دفاع و آلومینیوم رخ داد. این حواشی از صلوات های نمادین شاگردان نفرزاده در طول بازی و در چارچوب کمپین «من محمد رسول الله را دوست دارم» گرفته تا دریافت تنها کارت زرد هفته توسط امیرحسین درخشان، تست دوپینگ بازیکنان دو تیم و خوشحالی جالب و تماشایی وزارت دفاعی ها که توجه همگان به خصوص عکاسان و فیلم برداران را به خود جلب کرد را شامل می شد. در دیدار ارتعاشات صنعتی و تعاون گنبد نیز تماشاگران در اقدامی ارزشمند بنری را به منظور تسلیت به اسماعیل طالبی که به تازگی پدر خود را از دست داده است، در سالن نصب کرده بودند. طالبی ملی پوش نوجوان کشورمان و بازیکن ارتعاشات صعنتی است. البته این هفته و این همه اتفاقات در حالی سپری شد که سالن های والیبال کشورمان با کم لطفی تماشاگران و عموما سکوهای نه چندان پر مواجه بود.


 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟