loading...
هواداران والیبال ایران
mohammad mahdavi بازدید : 291 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (1)


بازی های هفته بیست و یکم ( هفته دهم دور برگشت ) مسابقات والیبال لیگ برتر آقایان فردا یکشنبه با 6 بازی در شهرهای کرج ، ورامین ، تهران ، آمل ، تبریز و ارومیه برگزار می شود .
در این بازی ها تیم های ششم تا یازدهم جدول برای کسب سه سهیمه باقی مانده مرحله پلی آف تلاش می کنند و هر یک از این تیم ها 50 درصد احتمال صعود دارند .
تا کنون حضور تیم های اول تا پنجم جدول این مسابقات ( باریج اسانس ، متین ورامین ، میزان خراسان ، کاله مازندران و پیکان تهران ) در مرحله پلی آف قطعی شده است.
تیم های شهرداری تبریز و نوین کشاورز بخت بسیار زیادی برای کسب دو سهمیه دیگر دارند زیرا هم اکنون با 28 و 27 امتیاز در رتبه های ششم و هفتم جدول قرار دارند .
اما تیم های شهرداری ارومیه ، بازرگانی جواهری گنبد ، آلومینیوم المهدی بندرعباس و شهرداری زاهدان که به ترتیب از24 تا 22 امتیاز دارند و در جایگاه های هشتم تا یازدهم جدول این رقابت ها قرار دارند باید برای یک سهیمه دیگر پلی آف تلاش کنند .
تیم والیبال سایپا نیز که در رتبه دوازدهم قرار دارد دیگر امیدی برای صعود به پلی آف و حتی ماندن در لیگ برتر ندارد .
بنابر این دو هفته باقی مانده دور مقدماتی مسابقات والیبال لیگ برتر آقایان اهمیت بیشتری برای تیم های شهرداری ارومیه ، بازرگانی جواهری گنبد ، آلومینیوم المهدی بندرعباس و شهرداری زاهدان دارد.
اما نگاهی به بازی های فردا
* در ارومیه :
شهرداری ارومیه - میزان خراسان
شهرداری ارومیه در بین چهار تیم هشتم تا یازدهم جدول در این هفته شرایط مطلوبتری دارد ؛ یدالله کارگرپیشه و شاگردانش این هفته در سالن غدیر ارومیه میزبان میزان خراسان هستند و اگر موفق به کسب سه امتیاز این بازی شوند ، امید بسیار زیادی برای حضور در مرحله پلی آف خواهند داشت .
شهرداری ارومیه هم اکنون با 24 امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد و در صورت پیروزی ، احتمال یک پله صعود را در جدول دارد ؛ اما حریف این تیم میزان مشهد است که هفته پیش با شکست کاله مازندران مدافع عنوان قهرمانی رتبه سومی خود را مسجل کرد ضمن آنکه میزان مشهد در دور رفت شهرداری ارومیه را ( 3 - صفر ) شکست داد .


*
در تبریز : شهرداری تبریز - بازرگانی جواهری گنبد
بازرگانی جواهری گنبد که با 23 امتیاز رتبه نهم جدول را در اختیار دارد در سالن شهید اقدمی تبریز به مصاف شهرداری این شهر می رود .
شهرداری تبریز با 28 امتیاز در رتبه ششم است و در صورت پیروزی برابر جواهری گنبد صعودش به مرحله پلی آف قطعی می شود و از سوی دیگر اگر نماینده گنبد سه امتیاز از دست دهد ، امید زیادی برای صعود نخواهد داشت.
بازی رفت دو تیم ( 3 - 1 ) به سود شهرداری تبریز به پایان رسید.


در آمل : کاله مازندران - آلومینیوم المهدی بندرعباس
تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل به مصاف کاله مازندران می رود .
کاله مدافع عنوان قهرمانی حضورش در پلی آف مسجل شده اما به دنبال رتبه بالاتر است تا در این مرحله با حریف کم امتیازتری روبرو شود از طرفی شاگردان ناصر شهنازی در آلومینیوم المهدی هم به دنبال سه امتیاز این مسابقه هستند و کار بسیار سختی در برابر کاله مازندران دارند .
بازی رفت دو تیم ( 3 - 2 ) به سود کاله پایان یافت و آلومینیوم المهدی در این هفته به دنبال جبران این شکست است.


* در ورامین : متین ورامین - شهرداری زاهدان
شاگردان حمید موحدی سرمربی شهرداری زاهدان که هفته پیش پیکان را در خانه والیبال سه بر یک شکست دادند در ورامین به مصاف تیم دوم جدول می روند .
از نظر جایگاه درجدول بیشترین اختلاف در بین دیدارهای این هفته در این بازی است که متین ورامین و شهرداری زاهدان با 45 و 22 امتیاز رتبه های دوم و یازدهم جدول را در اختیار دارند.
این تفاوت بیانگر این موضوع است که شهرداری زاهدان سخت ترین بازی این هفته را دارد و برای صعود به مرحله پلی آف نیز بیشترین امتیاز را نیاز دارد .
این موضوع با توجه به میزبانی متین ورامین شرایط مساعدی برای زاهدانی ها که نخستین تجربه لیگ برتری خود را سپری می کنند محسوب نمی شود گرچه در بازی رفت شهرداری زاهدان ( 3 - 1 ) متین ورامین را شکست داد .


* در کرج : سایپا البرز - پیکان تهران
دو تیم سایپا و پیکان که در رسانه ها به حریفان سنتی لیگ برتر والیبال مشهور هستند و بازی های آنها به دربی خودرو سازان معروف است در این هفته در سالن انقلاب کرج به مصاف یکدیگر می روند.
سایپا که حتی سقوطش به دسته یک حتمی شده است فقط برای انجام وظیفه به میدان می رود و دیگر انگیزه ای برای دنبال کردن این مسابقات ندارد از سوی دیگر پیکان این فرصت را دارد که رتبه پنجمی جدول را برای خود حتمی کند تا حریف تیم چهارم جدول در مرحله پلی آف شود.
تیم پیکان در بازی رفت مقابل سایپا ( 3 - 1) به پیروزی رسیدند و تنها نگرانی آنان انگیزه جوانان سایپا برای جبران شکست دور رفت است ، چرا که پیکان در دو هفته گذشته این رقابت ها در برابر حریفان ناکام بوده است .



* در تهران : نوین کشاورز - باریج اسانس کاشان
در آخرین بازی هفته بیست و یکم در خانه والیبال شهر تهران ، شاگردان مسعود آرمات سرمربی نوین کشاورز که هفته گذشته شهرداری تبریز را در تبریز از پیشرو برداشت از باریج اسانس کاشان صدرنشین این رقابت ها پذیرایی می کنند .
باریج اسانس برای حفظ صدرنشینی نیاز به سه امتیاز کامل این بازی دارد و نوین کشاورز نیز برای ماندن در هشت تیم مرحله پلی آف نیز به هر سه امتیاز این دیدار نیاز دارد.
بدین ترتیب دیدار حساس و تماشایی بین این دو تیم پیش بینی می توان کرد.
بازی رفت این دو تیم نیز ( 3 - 1 ) به سود باریج اسانس به پایان رسید .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط biagg در تاریخ 1392/11/20 و 22:21 دقیقه ارسال شده است

وب خوبي داري به منم سر بزن لينكدوني??شکلک


کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟