loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 698 یکشنبه 24 آبان 1394 نظرات (0)

 امروز یکشنبه با دیدار دو تیم پیکان و سایپا در خانه والیبال تهران:
تیم والیبال پیکان که از پنج ملی پوش بهره می برد در ست های اول و دوم این مسابقه 25 بر 23 و 25 بر 22 مغلوب نارنجی پوشان شد، اما در ست های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 20 و 15 بر 8 به پیروزی رسید تا 8 امتیازی شود.
پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران در ابتدای این مسابقه از ترکیب رضا صفایی، جواد معنوی نژاد، فرهاد قائمی، نیکولای نیکولوف، فرهاد سال افزون و مهدی مرندی برابر سایپا استفاده کرد.
سایپا نیز این مسابقه را با ترکیب مجتبی شبان، مجتبی قلی زاد، مهدی رنجبر، جواد حسین آبادی، سامان دژآرا، علی نودوزپور و مصطفی حیدری آغاز کرد.
اصغر حاج کاظمی و وحید پورکاشیان به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند. امیدوار حاتمی رییس کمیته داوران فدراسیون والیبال نیز نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.
حدود 300 تماشاگر این دیدار پنج سته را که دو ساعت و 30 دقیقه به طول انجامید در خانه والیبال تهران نظاره گر بودند.
در ست سوم این مسابقه سال افزون و قائمی برای دریافت یک توپ به سمتش رفتند که برخورد شدیدی با هم داشتند و چند لحظه مسابقه برای آماده شدن آنها متوقف شد.
جواد حسین آبادی در ست دوم این مسابقه از داور اول کارت زرد دریافت کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟