loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 404 جمعه 13 آذر 1394 نظرات (0)

 


هفته دوم  لیگ برتر والبیال بانوان  با پیروزی تیم  دانشگاه آزاد و برق جدید شیراز برابر حریفان آغاز شد.
هفته دوم چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران «یادواره 200 شهید والیبالیست» با چهار دیدار از امروز تا شنبه پیگیری می شود.
تیم والیبال برق جدید فارس در نخستین مسابقه این هفته در دیدار خانگی خود به مصاف شهرداری ارومیه رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید.
نماینده شیراز در سه ست این مسابقه با امتیازهای 25 بر 8، 25 بر 15 و 25 بر 16 به پیروزی رسید تا 6 امتیازی شود و در صدر جدول این رقابت ها قرار گرفت.
در دومین مسابقه امروز پنج شنبه این رقابت ها تیم دانشگاه آزاد در سالن علوم تحقیقات میزبان شهرداری تبریز بود و حریف خود را سه بر صفر شکست داد و با 4 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گرفت.
نماینده تبریز در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 5 و 25 بر 12 مغلوب دانشگاه آزاد شد تا همچنان بدون امتیاز در انتهای جدول این رقابت ها بماند.
در ادامه این رقابت ها تیم والیبال سایپا فردا جمعه 13 آذرماه در دومین مسابقه خود در لیگ برتر والیبال میزبان شهرداری تبریز خواهد بود.
آخرین مسابقه هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان روز شنبه 14 آذرماه در اصفهان برگزار خواهد شد و شهرداری ارومیه به مصاف ذوب آهن پرافتخارترین تیم این رقابت ها خواهد رفت.

 

برچسب ها لیگ برتر بانوان ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟