loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 1108 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

درخشش ملی‌پوش جوان اصفهانی در جریان هفته دوم لیگ جهانی والیبال در بلگراد موجب شد تا پر افتخارترین تیم والیبال باشگاهی جهان و اروپا با پیشنهادی خوب خواهان به خدمت گرفتن او شود.

مسئولين تیم #ترنتینو_ایتالیا باب مذاکره با #محمدجواد_معنوی_نژاد را در بلگراد باز کرده و اعلام نمودند به طور جدی خواهان به‌خدمت گرفتن او در فصل جاری لیگ سری A ایتالیا هستند.

این بازیکن که قراردادش با باشگاه #پیکان به پایان رسیده و پیشنهاد پیوستن به تیم #شهرداری_ارومیه را دارد، همه‌چیز را موکول به پایان بازی‌های تیم ملی در لیگ جهانی و مشورت با مسئولين فدراسیون والیبال کرده است. ‌. #ترنتینو با وجود سابقه ۱۶ ساله در لیگ باشگاه‌های ایتالیا ۳ بار فاتح رقابت‌های سری A و اروپا شده و با کسب ۴ عنوان قهرمانی در باشگاه‌های جهان رکورددار است.

هدایت این تیم را در تمامی سال‌های اخیر #رادوستین_استویتچف بلغاری بر عهده داشته و ستارگان بزرگی در آن از جمله ماتی کازیسکی، عثمانی خوآنتوره‌نا، رافائل اولیویرا، امانوئله بیرارلی، لورنزو برناردی، میخال وینیارسکی، ولادیمیر نیکولوف، نیکلا گربیچ، لوکاش ژیگادلو، تسوتان سوکولوف و... عضویت داشتند و هم‌اکنون نیز چند ملی‌پوش ایتالیا در این تیم بازی می‌كنند.

#جواد_معنوی_نژاد که پله‌های ترقی را با تیم ملی نوجوانان در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۳ مکزیک با هدایت #ایرج_مظفری آغاز کرده است، خیلی زود در تیم پیکان زیر نظر #پیمان_اکبری مبدل به پدیده لیگ برتر شد و سال گذشته از سوی #کواچ در برخی از بازی‌های تیم ملی بازی کرد.

مصدومیت ناخواسته #قائمی و #غفور در پایان مسابقات انتخابی المپیک باعث شد تا او در جریان لیگ جهانی بیست و هفتم به‌خصوص در دو بازی با آرژانتین و بلغارستان با درخشش خود همه نگاه‌ها را متوجه خود سازد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟