loading...
هواداران والیبال ایران
mohammad mahdavi بازدید : 632 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)
برگزاری دو مسابقه در هفته برای تمام تیم‌ها سخت است
قوچان‌نژاد: نمی‌توانیم مانند اروپایی‌ها باشیم/بازهم ستاره‌های والیبال در چند تیم خاص هستند

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت: چون کشورهای اروپایی به پهناوری ایران نیستند فکر می‌کنم نمی‌توانیم مانند آنها برنامه‌ریزی کنیم.

خبرگزاری فارس: قوچان‌نژاد: نمی‌توانیم مانند اروپایی‌ها باشیم/بازهم ستاره‌های والیبال در چند تیم خاص هستند

 

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص شرایط لیگ برتر در سال‌جاری اظهار داشت: به نظرم سال بسیار سختی برای تمام تیم‌ها خواهد بود. تمام تیم‌ها بازیکنان خوبی دارند و از ابتدا کسی نمی‌تواند قهرمان را پیش بینی کند. هر تیمی که کمتر اشتباه کند و حرفه‌ای‌تر فکر کند می‌تواند سال موفق داشته باشد، اما بدون شک سال سختی خواهد بود.

وی ادامه داد: به غیر از یک یا دو تیم که کمی پایین‌تر از سایرین هستند سایر تیم‌ها شانس دارند تا در رده‌های بالایی قرار بگیرند. امسال هم تیم‌هایی مانند متین ورامین، باریج اسانس و چند تیم دیگر چون توانایی‌ها مالی بیشتری دارند بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند و شرایط بهتری دارند. در مجموع من با تقسیم شدن بیشتر موافق هستم، اما همچنان چند تیم بهترین مهره‌ها را جذب کرده‌اند؛ از طرفی تیم‌هایی مانند کاله و پیکان هم یکدست‌تر از همیشه شده‌اند و برای هر تیمی خطرناک هستند.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان خاطرنشان کرد: لیگ برتر به آماده بودن بازیکنان بسیار کمک می‌کند، اما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که ملی‌پوشان والیبال زده نشوند. آنها باید در هر شرایطی آماده نشان دادن خود و توانایی‌ها خود باشند. فکر می‌کنم برگزاری لیگ در روزهای یک‌شنبه و چهارشنبه یکی از مشکلات لیگ محسوب می‌شود و البته مسئولان هم چاره‌ای به غیراز این ندارند، چون تیم ملی پرکار است و ما هم مجبوریم که این شرایط را بپذیریم.

قوچان‌نژاد افزود: از طرفی لیگ دیر آغاز می‌شود و زود باید تمام شود و فکر می‌کنم برگزاری مسابقات لیگ در ایران در روزهای یک‌‌شنبه و چهارشنبه به کیفیت مسابقات آسیب می‌رساند. مسئولان معتقد بودند که در کشورهای اروپایی شرایط همینگونه است، اما باید بپذیریم که کشورهای اروپایی که پهناوری ایران نیستند و شهرهای مختلف آن تنها دو یا سه ساعت باهم اختلاف دارند.

وی گفت: ما به هر شهری بخواهیم برویم حداقل باید دو پرواز انجام دهیم؛ بازیکنان بدون ریکاوری باید در مسابقات حاضر شوند و معتقدم که این امر آسیبی است که باید به فکر آن باشیم. در سایر موارد شرایط در سال‌های گذشته خوب بود و امسال هم قطعاً خوب خواهد بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟