loading...
هواداران والیبال ایران
mohammad mahdavi بازدید : 615 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

بانیولی

به نوشته یک سایت لهستانی:

خبرگزاری تسنیم: یک سایت لهستانی با اشاره به حضور ۲ مربی نامدار والیبال جهان در ایران، بانیولی و ولاسکو را ستاره‌های خارجی حاضر در کشورمان دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از سایت‌های ورزشی کشور لهستان از دانیله بانیولی، سرمربی ایتالیایی متین ورامین به عنوان یکی از موفق‌ترین مربیان خارجی حاضر در ایران نام برد. این سایت در گزارشی کوتاه نوشته است: بانیولی یکی از مربیان موفق تیم والیبال فنرباغچه ترکیه به حساب می‌آید که در فصل جاری یک تیم ایرانی به نام متین ورامین را برای ادامه فعالیت حرفه‌ای خود انتخاب کرده است. او بعد این که فصل گذشته نتایج چندان خوبی با فنرباغچه نگرفت در این فصل هدایت متین ورامین را به عهده گرفته است. 

در ادامه این مطلب آمده است: بانیولی 60 ساله، یکی دیگر از ستاره‌های خارجی حاضر در والیبال ایران است. حدود 2 سال قبل خولیو ولاسکو سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران را قبول کرد. همچنین در لیگ برتر ایران بازیکنانی مثل ولادو پتکوویچ، بویان یانیچ از کشور صربستان و نیکولای نیکولوف، ملی‌پوش بلغاری نیز بازی می‌کنند.

بانیولی سال گذشته هدایت فنرباغچه را به عهده داشت ولی بعد از چند ماه از کار برکنار شد. او در سری A ایتالیا سرمربی تیم‌های کاسا مودنا و سیسلی ترویتسو و همچنین دینامو مسکو و تیم ملی روسیه بوده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟