loading...
هواداران والیبال ایران
mohammad mahdavi بازدید : 463 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

در مهمترین بازی از هفته سوم لیگ برتر والیبال دو تیم شهرداری ارومیه و کاله به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، هفته سوم لیگ برتر والیبال فردا(یکشنبه) با برگزاری شش مسابقه پیگیری می‌شود. در مهمترین بازی هفته شهرداری ارومیه میزبان کاله مازندران است. نبرد کلاسیک و سنتی نمایندگان پرطرفدار ارومیه و آمل همیشه مهیج و جذاب بوده است. تیم های کاله و شهرداری ارومیه نسبت به فصل قبل تحولات زیادی را تجربه کرده اند. هر دو تیم بسیار جوان شده اند اما همچنان از وجود مهره های موثری بهره می برند. "پنبرد پتکوویچ" و "پیروت‌پور" در تیم شهرداری با بازیکنان ملی پوش کاله نظیر "زرینی" و "غلامی" و "ظریف" می‌تواند نوید یک بازی تماشایی را بدهد.

 

بهروز عطایی درباره این مسابقه اظهار کرد: با توجه به اینکه هر دو تیم کاله و شهرداری ارومیه هفته قبل شکست خوردند حالا در هفته سوم لیگ برای پیروزی به میدان می‌روند. به نظرم هر دو تیم قابلیت ها و توانایی‌های زیادی دارند. شرایط بازی در ارومیه هم خاص است و باید دید که در جریان مسابقه چه اتفاق هایی روی می‌دهد. پتکوویچ فصل قبل در تیم ما بازی می‌کرد و به خوبی شیوه کار او را می شناسیم. همچنین آنالیز کامل و مناسبی از چند بازیکن و مهره موثر تیم شهرداری ارومیه داریم. با شناخت و چشم باز به مصاف شهرداری خواهیم رفت. امیدوارم بازی خوبی باشد. البته به دلیل دیر رسیدن بازیکنان ملی پوش به تمرین تیم ها در مجموع نمی توان انتظار خیلی زیادی از چند هفته نخست لیگ داشت.

 

همچنین نوید مشجری آنالیزور شهرداری ارومیه گفت: هر دو تیم شهرداری ارومیه و کاله از وجود بازیکنان شناخته شده ای بهره می برند. درست است که پتکوویچ پاسور فعلی شهرداری فصل قبل در ترکیب کاله بازی می کرده اما نمی توان تصور کرد که آنالیز توانایی های او توسط تیم حریف نقطه ضعف ما به شمار می رود. شاید شکل کلی بازی هر پاسور ثابت باشد اما در بازی های مختلف و با توجه به بازیکنانی که در کنار یک پاسور قرار می‌گیرند نوع پاس‌های پاسور فرق می کند. فکر نمی کنم تیم شهرداری از این نقطه آسیب پذیر باشد.

 

 

*برنامه کامل هفته سوم رقابت های لیگ برتر والیبال:

 

یکشنبه 12 آبان؛ ساعت 17

بازرگانی جواهری گنبد - پیکان تهران

شهرداری ارومیه - کاله مازندران

نوین کشاورز - میزان مشهد

شهرداری تبریز - متین ورامین

سایپا البرز - آلومینیوم المهدی

باریج اسانس کاشان - شهرداری زاهدان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟