loading...
هواداران والیبال ایران
mohammad mahdavi بازدید : 462 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

تهران بزرگ - ایرنا - جهت ایجاد روحیه و نشاط در بین مددجویان ، تیم منتخب والیبال هنرمندان در دیداری دوستانه با تیم منتخب کارکنان و مددجویان اوین به رقابت پرداخت .

در این دیدار دوستانه که با حضور معاون مدیرکل و مدیر بازداشتگاه اوین و مسوولان و کارکنان و مددجویان برگزار شد تیم بازداشتگاه اوین 2 بر 1 تیم مهمان را شکست داد.


به گزارش ایرنا تیم هنرمندان به سرپرستی محمدرضا خادم و مربیگری بهمن سلطانی و متشکل از امیر طالبی، امیر هوشنگ خالدی، مهدی ناطقی، رضا جعفری، بهمن دان، سعید سعیدنیا، بهنام ابوالقاسم پور، مهدی مرادعلی، سجاد پیریاری، داوود منفرد، داوود عباسی و مسعود روشن پژوه در این بازی حضور داشتند.

این بازی که در حضور معاون مدیرکل و مدیر بازداشتگاه اوین و مسوولان و کارکنان و با تشویق پرشور و حال مددجویان برگزار شد با برتری 2 بر 1 تیم میزبان به پایان رسید.

میهمانان حاضر پس از پایان مسابقه، در زورخانه قاسم بن الحسن(ع) حاضر شده و از نزدیک به تماشای ورزش باستانی مددجویان نشستند.

معاون مدیر کل و مدیر بازداشتگاه اوین در این برنامه توضیحی در خصوص ساخت این مجموعه ورزشی و نحوه ورزش آنان در این زورخانه ارائه داد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟