loading...
هواداران والیبال ایران
fati79 بازدید : 417 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

تیم ملی کشورمان در حالی به مصاف تیم فرانسه می‌رود که شاگردان کواچ توانستند از 2 بازی ابتدایی خود مقابل تیم های ایتالیا و فرانسه در مجموع 5 امتیاز به دست آورند.
 
ملی پوشان ایران پس از برد سه امتیازی ایتالیا، موفق به شکست امریکا در ست پنجم شدند و افتخاری دیگر را در کارنامه خود ثبت رساندند.
 

ملی پوشان حرفه ای ایران به خوبی می دانند که نباید بعد از کسب دو برد، حریفان را دست کم بگیرند و همانند بازی روز نخست با انگیزه و قدرت بالا مقابل حریف صف آرایی کنند.
 
والیبال فرانسه تاکنون در 14 دوره از مسابقات قهرمانی مردان جهان حضور داشته است اما تنها به یک مدال برنز این رقابت ها سال 2002 آرژانتین دست یافته است.
 
 این تیم در سه دوره این رقابت ها سال‌های (1962،1994،1998) در رقابت های جهانی حضور نیافته است که در سال‌های 94.98 در رقابت‌ها انتخابی نیز شرکت نکرده است.
 
تیم ملی والیبال فرانسه تجربه سه حضور در مسابقات والیبال المپیک را دارد که بهترین مقام کسب شده این تیم در این رقابت‌ها عنوان هشتم سال 1998 است.
 
ملی پوشان والیبال این کشور المپیک 2014 آتن نهم شدند و در بازیهای المپیک 1992 بارسلونا نیز رتیه یازدهم را به دست آوردند.
 
والیبال فرانسه از 25 دوره لیگ جهانی والیبال تنها در 6 دوره آن به مرحله نهایی این رقابت‌های راه یافته است که در سال‌های 1990 تا 1992، 1998، 2000، و 2006 بوده است.
بهترین عنوان کسب شده تیم‌های والیبال فرانسه درلیگ جهانی به سال 2006 و کسب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها برمی‌گردد.
 
این تیم درمسابقات والیبال قهرمانی مردان قاره اورپا نیز 4 مدال تقره و 2 برنز به دست‌آورده است که در سال‌های 1948 ایتالیا،‌1987 بلژیک 2003 آلمان و 2009 ترکیه رنگ مدال این تیم نقره است و در سال‌های 1951 فرانسه و 1985 هلند برنزی بوده است.
 
** دیدار دو تیم از ساعت 19 آغاز شد.

12 مرد ایران برای مصاف با فرانسه/ کواچ اسم محمودی را هم نوشت
 
اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی با تایید دکتر افروزی پزشک تیم ملی نام شهرام محمودی را در جمع 12 بازیکنش برای بازی امروز با فرانسه قرارداد.

محمودی که در لحظه آخر بازی با ایتالیا  تاندون مچ پایش  به خاطر مصدومیت  ملتهب و دردناک شده بود، دو روز با تجویز افروزی فقط فیزیوتراپی و استراحت کرد و دیروز تمرینات خود را اغاز کرد و صبح امروز هم در آخرین تمرین توپی تیم پیش از مسابقه با فرانسه تست شد و با مجور دکتر افروزی در لیست 12 نفره تیم قرار گرفت.

بدین ترتیب سعید معروف،سید محمد موسوی، مهدی مهدوی، عادل غلامی، شهرام محمودی،  فرهاد قائمی، پوریا فیاضی ، آرمین تشکری، فرهاد ظریف، امیر غفور، مجتبی میرزاجان پور و میلاد عبادی پور ترکیب 12 نفره تیم ایران را برای مسابقه با فرانسه تشکیل می دهند.

ست نخست این دیدار با نتیجه 25 بر 18 به سود فرانسه پایان یافت.
 
شاگردان کواچ در ست دوم عملکرد بسیار خوبی داشتند و به فرانسوی ها نشان دادند که نباید ایران را دست کم گرفت.

ست دوم این دیدار ایران با نتیجه 25 بر 14 برتری یافت.

فرانسوی ها در ست سوم بار دیگر از شاگردان کواچ پیشی گرفته و این سترا با نتیجه 25 بر 19 به سود خود به پایان رساندند.

شاگردان کواچ در ست چهارم نبردی سخت با فرانسوی ها داشتند ولی در نهایت این فرانسوی ها بودند که با نتیجه 29 بر 27 در این ست به برتری رسیدند.

نمایندگان والیبال کشورمان پس از دو دیدار سنگین و شکست تیم های ایتالیا و آمریکا، با نتیجه 3 بر یک مغلوب فرانسه شدند.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟