loading...
هواداران والیبال ایران
Number-6 بازدید : 787 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

 

اعضای خانواده ملی‌پوشان والیبال ایران در اینچئون کنار تیم ملی خواهند بود.

 محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه اعضای خانواده ملی‌پوشان والیبال عازم کره‌جنوبی می‌شوند، اظهار داشت: پس از انجام بازی‌های خوب مردان والیبال ایران در رقابت‌های جهانی با مساعدت شرکت گلرنگ و به قصد قدردانی و روحیه بخشیدن به بازیکنان، اعضای خانواده این افتخارآفرینان به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند تا نظاره‌گر مسابقات ایران باشند.

رئیس فدراسیون والیبال افزود: با توجه به آنکه تیم ملی ایران پیش از مسابقات قهرمانی جهان در اردو بوده است و پس از پایان مسابقات نیز مستقیم به کره‌جنوبی سفر خواهند کرد به قصد افزایش روحیه بازیکنان و قدردانی از زحمات آنان شرایطی فراهم شد تا خانواده بازبکنان در زمان رقابت‌های آسیایی با حضور در سالن مسابقات تماشاگر مسابقات تیم ملی باشند.

داورزنی گفت: با نهایی شدن این تصمیم شرکت گلرنگ که همواره حامی ورزش کشور بوده، برای اعزام خانواده والیبالیست های کشورمان به کره جنوبی اعلام آمادگی کرد. این شرکت اعزام خانواده بازیکنان تیم ملی را هدیه‌ای کوچک برای والیبالیست‌های ایران دانسته و آرزوی کسب مدال خوش رنگ این مسابقات را برای خانواده والیبال داشته است.

داورزنی در پایان اعلام داشت: همسر و فرزندان اعضای تیم ملی والیبال ایران یک‌شنبه 6 مهرماه -28 سپتامبر- تا پایان مسابقات در کنار همسران خود خواهند بود و امید داریم که فرزندان والیبال این کشور با تلاش و همت خود خوش رنگ‌ترین مدال این مسابقات را برای ملت ایران به ارمغان بیاورند.
 


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟