loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 403 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (1)

تیم ملی والیبال ایران با اقتدار به جمع چهار تیم برتر هفدهمین دوره بازی های آسیایی کره جنوبی صعود کرد.
 تیم ملی والیبال ایران در ششمین دیدار خود در بازی های آسیایی اینچئون موفق به شکست کویت شد و به جمعه چهار تیم برتر این بازی ها راه یافت.
مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال هفدهمین دوره بازی های آسیایی 2014 امروز (چهارشنبه) با چهار مسابقه در شهر اینچئون کره پیگیری شد.
تیم ملی والیبال ایران که با صدرنشینی در گروه E مرحله پلی آف به این مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده بود؛ در سومین مسابقه این مرحله به مصاف کویت رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد تا ششمین پیروزی متوالی خود در این رقابت ها را به دست آورده باشد.
تیم ملی والیبال ایران در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 18 و 25 بر 14 به پیروزی دست یافت تا پنجمین پیروزی سه بر صفر خود را در این رقابت ها به دست آورده باشد.
اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این دیدار همانند دو بازی اول و دوم دور مقدماتی از ترکیب بازیکنانی که در مسابقات قهرمانی جهان و لیگ جهانی کمتر به میدان رفته بودند، استفاده کرد.
مجتبی میرزاجانپور، شهرام محمودی، مهدی مهدوی، آرمین تشکری، فرهاد قائمی، عادل غلامی و فرهاد ظریف آغاز کنندگان این مسابقه برای ایران بودند.
سید محمد موسوی و پوریا فیاضی نیز از دیگر بازیکنان ایران در این مسابقه بودند که با نظر سرمربی به میدان آمدند.
لی وانگ هون از کره جنوبی و وانگ نیگ چینی به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم، قضات دیدار ایران و کویت را بر عهده داشتند.
خانواده بازیکنان تیم ملی والیبال ایران که با کمک شرکت گلرنگ به اینچئون اعزام شدند، از تماشاگران ویژه دیدار ایران و کویت بودند و در تمامی مراحل ایران را تشویق می کردند.
ملی پوشان والیبال ایران در پنج دیدار قبلی خود تیم های کره جنوبی، قطر، مالدیو، هند و هنگ کنگ را شکست داده بود.
در دیگر دیدارهای امروز مرحله یک چهارم نهایی تیم های ژاپن، چین و کره جنوبی موفق به شکست حریفان خود شدند تا به همراه ایران چهار تیم برتر این مسابقات را تشکیل دهند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سارا احمدی در تاریخ 1393/07/09 و 16:07 دقیقه ارسال شده است

عالی بازی کردن اینشاا... بازی های اینده هم پیروز میشنشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟