loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 449 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (1)
 


تیم ملی والیبال دختران زیر 17 سال ایران در بازی مقابل ویتنام، به دلیل شرکت 3 بازیکن تیم ویتنام در دوره گذشته سه بر صفر پیروز مسابقه شناخته شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال, بر اساس قوانین مسابقات نوجوانان و جوانان والیبال در سراسر دنیا، هر بازیکن تنها اجازه دارد یک دوره در مسابقات نوجوانان (آسیا) و دو دوره در مسابقات جوانان (آسیا) شرکت کند با توجه به اینکه سه بازیکن ویتنام در دوره پیش در مسابقات نوجوانان آسیا حضور داشتند و در دیدار امروز مقابل ایران به میدان رفتند، از سوی کمیته برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا در تایلند تیم ویتنام به علت این تخلف در دیدار مقابل ایران بازنده معرفی شد.
این در حالی بود که عصر امروز از ساعت 16 به وقت محلی دو تیم ایران و ویتنام برای تعیین مقام های نهم تا سیزدهم مسابقات والیبال دختران نوجوان زیر 17 سال آسیا به مصاف هم رفتند و ویتنامی ها در سه ست پیاپی با امتیاز 25 بر 17، 25 بر 16 و 25 بر 21 پیروز شدند ولی در پایان این دیدار کمیته برگزاری این مسابقات، نتیجه این مسابقه را سه بر صفر با امتیازات 25 بر صفر  به سود تیم ملی نوجوانان ایران اعلام کرد.
بدین ترتیب شاگردان فریبا صادقی برای  کسب مقام نهم و دهم به مصاف هنگ کنگ خواهند رفت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید در تاریخ 1394/03/13 و 12:04 دقیقه ارسال شده است

سلام میخوام باهات تبادل بنر کنم اول بنرتو بیا بذار تو سایتم تو نظرات بگو بنرتو بذارم بعد من لینکمو میفرستم تو بذاری

نام سایت:
damdami.ir
منتظرما دوتایی تبادل کنیم موفق میشیم


کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟