loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 388 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (0)

 

دومین هفته لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه 21 آبان ماه با شش دیدار در حالی آغاز می شود که ملی پوشان نوجوانان تحت عنوان ارتعاشات در نخستین مسابقه خود به میدان می روند.


هفته دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران فردا چهارشنبه در شهرهای تهران (دو دیدار)، گنبد، تبریز، ورامین و ارومیه پیگیری خواهد شد تا تمامی تیم های شرکت کننده در این رقابت ها به میدان رفته باشند.

تیم والیبال ارتعاشات صنعتی ایران که ملی پوشان نوجوان را در ترکیب دارد در نخستین مسابقه خود به مصاف بازرگانی جواهری در سالن المپیک گنبد می رود. بازرگانی در هفته نخست نیز مغلوب میزان مشهد شد و در این بازی خانگی به دنبال جبران شکست هفته اول است.
از سوی دیگر تیم های میهمان در شهر گنبد با فشار زیادی از سوی تماشاگران همراه هستند که نخستین مسابقه ملی پوشان نوجوان کار بسیار سختی در این شهر خواهد بود.

در دیگر بازی گروه یک این رقابت ها دو تیم شهرداری تبریز و میزان خراسان در سالن اقدمی تبریز به مصاف یکدیگر می روند. هر دو تیم در هفته نخست سه امیتاز کسب کردند و این جدال برای صدرنشینی در گروه یک اهمیت خاصی خواهد داشت.

در سومین مسابقه گروه یک، تیم پیکان تهران که با سه امتیاز و به دلیل تفاضل معدل پوئن ست ها در رتبه سوم این گروه قرار دارد، میزبان تعاون گنبد در خانه والیبال تهران خواهد بود. تعاون گنبد که نخستین حضور در لیگ برتر را تجربه می کند در هفته نخست یک شکست را تجربه کرد و در هفته دوم نیز مسابقه سختی در برابر پرافتخارترین تیم این رقابت ها خواهد داشت.

در گروه دوم دور مقدماتی لیگ برتر والیبال نیز سه مسابقه برگزار خواهد شد که وزارت دفاع در نخستین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف سایپا در خانه والیبال تهران خواهد رفت.

هدایت تیم وزارت دفاع را فرهاد نفرزاده سرمربی سابق والیبال سایپا بر عهده دارد و به همین دلیل شناخت کافی از تیم سایپا خواهد داشت. این مبارزه از این نظر جالب توجه خواهد بود.
تیم های متین ورامین و آلومینیوم المهدی بندرعباس در دومین مسابقه این گروه در سالن شهید گل عباسی به مصاف یکدیگر می روند. متین که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها است، رقابت نزدیکی با شهرداری ارومیه دارد. این تیم  در هفته نخست نیز موفق به شکست حریف خود در شیراز شد و برای حفظ جایگاه خود در جدول این گروه حتما باید سه امتیاز از آلومینیوم در بازی خانگی به دست آورد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در ششمین و آخرین مسابقه هفته دوم لیگ برتر والیبال در سالن غدیر ارومیه به مصاف نوین کشاورز تهران می ورد. شهرداری ارومیه در حال حاضر صدرنشین گروه دوم است و به نظر می رسد در این هفته کار چندان سختی برابر نوین کشاورز نداشته باشد.

تیم های شهرداری زاهدان در گروه اول و مهر پارس فارس در گروه دوم در این هفته استراحت دارند.

برنامه کامل هفته دوم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

گروه یک:

گنبد، ساعت 17 سالن المپیک
بازرگانی جواهری – ارتعاشات صنعتی ایران

تهران ، ساعت 17 خانه والیبال
پیکان تهران – تعاون گنبد  

تبریز، ساعت 17 سالن اقدمی
شهرداری تبریز – میزان خراسان

گروه دوم:

تهران، ساعت 15 خانه والیبال
وزارت دفاع – سایپا البرز

ورامین، ساعت 17 سالن شهید گل عباسی
متین ورامین – آلومینیوم المهدی بندرعباس

ارومیه، ساعت 17 سالن غدیر
شهرداری ارومیه – نوین کشاورز تهران

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟