loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 985 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (1)

هفته نهم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور « جام زنده یاد حسین معدنی » عصر چهارشنبه (۱۷ دی ماه) با برگزاری شش مسابقه در شهرهای تهران (دو دیدار)، گنبدکاووس، بندرعباس، مشهد و کرج پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار این هفته تیم‌های اول و دوم گروه نخست این رقابت‌ها شهرداری تبریز و میزان مشهد در سالن مهران مشهد به مصاف یکدیگر رفتند و میزان با شکست ۳ بر یک شهرداری تبریز، ۱۹ امتیازی شد و به صدر جدول آمد. عقاب‌ها در ست نخست ۲۸ بر ۲۶ مغلوب میهمان خود شدند اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۳۱ بر ۲۹ و ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی رسیدند.

اما از گروه دوم و در خانه والیبال تهران تیم شهرداری اورمیه که صدرنشین و تیم بدون شکست این رقابت‌ها بود، برابر نوین کشاورز ۳ بر یک مغلوب شد. فلامینگوهای اورمی‌به رغم این شکست همچنان در صدر ماندند و نوین کشاورز نیز با ۱۳ امتیاز در رتبه چهارم باقی‌ماند.

تیم والیبال سایپا در یکی از دیدارهای این هفته لیگ برتر والیبال در سالن انقلاب کرج میزبان وزارت دفاع بود. وزارت دفاع در این دیدار با نتیجه‌ی ۳ بر ۲ مغلوب سایپا شد و سومین شکست خود در این فصل را تجربه کرد. سایپا با این پیروزی ۹ امتیازی شد اما جایگاهش در جدول این رقابت‌ها هیچ تغییری نکرد و در رتبه پنجم باقی‌ماند.

تیم‌های والیبال متین ورامین و آلومینیوم المهدی بندرعباس نیز این هفته در بندرعباس به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان ناصر شهنازی سرمربی تیم آلومینیوم المهدی به رغم میزبانی با نتیجه‌ی ۳ بر یک مغلوب متین ورامین شدند. آلومینیوم در ست نخست ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسید اما در ست‌های دوم تا چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۲ مغلوب میزبان خود شد تا ششمین شکست خود را در این رقابت‌ها تجربه کند و همچنان با هفت امتیاز در رتبه ششم گروه خود باقی بماند.

در دیگر دیدار این هفته از گروه نخست شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال ارتعاشات‌صنعتی در خانه والیبال میزبان جواهری گنبد بودند و امتیاز یک ست را از این حریف گرفتند. نوجوانان والیبال کشورمان که خود را برای رقابت‌های قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۵ آماده کنند، با ارائه یک بازی زیبا در ست سوم در حالی که ۲۲ بر ۱۷ عقب بودند ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسیدند و در ست‌های اول، دوم و چهارم در رقابت نزدیکی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۶ بر ۲۴ و ۳۱ بر ۲۹ مغلوب میهمان خود شدند. جواهری با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و در رتبه چهارم جدول باقی ماند.

از گروه نخست تیم‌های تعاون گنبد و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند. خودروسازان که هفته پیش در استراحت دو پله سقوط در جدول را تجربه کرد این هفته با شکست ۳ بر ۲ تعاون گنبد یک پله آن را جبران کرد. پیکانی‌ها در ست‌های اول و سوم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۰ مغلوب تعاون شدند اما در ست‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۴ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند تا با ۱۷ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گیرند.

لازم به ذکر است تیم شهرداری زاهدان از گروه اول و تیم مهر پارس فارس از گروه دوم در این هفته استراحت داشتند.

* نتایج کامل دیدارهای لیگ برتر والیبال در هفته نهم به شرح زیر می‌باشد:

گروه اول:

ارتعاشات صنعتی ایران یک – بازرگانی جواهری گنبد ۳
(۱۸ بر ۲۵، ۲۴ بر ۲۶، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۹ بر ۳۱)

تعاون گنبد ۲ – پیکان تهران ۳
(۲۵ بر ۲۲، ۱۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰، ۱۸ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۴)

میزان مشهد ۳ – شهرداری تبریز یک
(۲۶ بر ۲۸، ۲۵ بر ۱۸، ۳۱ بر ۲۹ و ۲۵ بر ۱۵)

گروه دوم:

سایپای البرز ۳ – وزارت دفاع ۲
(۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۸، ۲۷ بر ۲۹، ۳۱ بر ۲۹ و ۱۵ بر ۱۰)

نوین کشاورز تهران ۳ – شهرداری اورمیه یک
(۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۲، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۱)

آلومینیوم المهدی بندرعباس یک – متین ورامین ۳
(۲۶ بر ۲۴، ۲۰ بر ۲۵، ۱۶ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط kimiya در تاریخ 1393/10/25 و 9:04 دقیقه ارسال شده است

وقتی سعید معروف نباشه می خواین ببرن؟


کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟