loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 710 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

عبدالرضا علیزاده متولد سی ام بهمن 1365 است و در اورمیه، شهر عاشقان والیبال دیده به جهان گشود. وی والیبالش را از همان دوران کودکی و در زمین های خاکی اورمیه آغاز نمود و با حمایت های پدرش کم کم وارد عرصه حرفه ای والیبال شد. او در 17 سالگی به تهران رفت و با تیم جوانان پیکان قهرمان لیگ برتر جوانان ایران شد تا نظر ابراهیم وطن پرست را برای حضور در تیم بزرگسالان پگاه اورمیه جلب کند. عبدالرضا چهار فصل پیاپی در تیم رویایی پگاه اورمیه بازی کرد و شماره 16 محبوب هواداران پرشور ارومی شد. لیبروی محبوب ارومی ها در این سال ها علاوه بر کسب مقام های دوم و سوم لیگ برتر والیبال ایران توانست نظر سرمربی وقت تیم ملی بزرگسالان را نیز جلب کرده و بعداز بازی در تیم های ملی نوجوانان و جوانان پیراهن تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان را برتن کند.

 

سال بعد پگاه اورمیه تیم محبوب آذربایجان از تیمداری در لیگ برتر والیبال ایران کنار کشید و فولاد اورمیه جایگزینش در لیگ برتر شد. علیزاده این بار پیراهن آبی تیم فولاد را پوشید و در پایان فصل به همراه این تیم به مقام سومی سوپر لیگ ایران دست یافت. فولاد اورمیه هم بعد از یک سال تیم داری در لیگ برتر والیبال از لیگ کنار کشید و عبدالرضا هم تصمیم به ترک اورمیه گرفت. او یک فصل در تیم تازه تاسیس کاله مازندران بازی کرد و با این تیم شگفتی ساز بازهم سوم لیگ برتر والیبال شد. عبدالرضا علیزاده بعد از ناکامی در هیئت والیبال اورمیه با آمدن ولاسکو از لیست تیم ملی خط خورد تا دو قهرمانی در دو فصل پیاپی با کاله هم موجبات بازگشتش به تیم ملی را فراهم نکند.

 

علیزاده از بین لیگ های معتبر والیبال جهان به لیگ روسیه علاقه مند است و ستکویچ را مربی مورد علاقه خارجی خود میداند که در دوران جوانی شاگردش در تیم ملی جوانان ایران بوده است. الگوی ورزشی شماره 16 دوست داشتنی اورمیه ای ها سرجیوی برزیلی است که 20 سال در تیم ملی کشورش بازی کرد و به عقیده او بهترین لیبروی تاریخ والیبال جهان سرجیو می باشد.

بهترین مشوق عبدالرضا علیزاده در والیبال پدرش بوده و میرسعید معروف همشهری و هم دوره وی بهترین دوست والیبالی اش می باشد. او در حال حاضر لیبروی تیم والیبال شهرداری اورمیه است و با خداحافظی فرهاد ظریف از تیم ملی امید های بسیاری برای بازگشت به تیم ملی والیبال ایران دارد.

علیزاده اکنون متاهل است و تماشای سریال های کره ای به همراه همسر و دو دخترش سرگرمی مورد علاقه او به شمار می رود.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟