loading...
هواداران والیبال ایران
navid بازدید : 2434 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (0)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور عصر امروز با انجام 4 دیدار پیگیری شد که در یکی از این مسابقات، دو تیم وزارت دفاع و متین ورامین در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت برد از آن شاگردان بهروز عطایی شد.

 

 مدافع عنوان قهرمانی که نیم فصل دوم را مقتدارنه آغاز کرده و تا به اینجا تمام مسابقات خود را با پیروزی پشت سر گذاشته، در دیدار عصر امروز خود برابر دفاع نیز با برتری در ست های اول، دوم و چهارم با امتیازات 29 بر 27، 26 بر 24 و 25 بر 18 در مقابل واگذاری ست سوم با امتیاز 31 بر 29 در مجموع با حساب 3 بر یک به پیروزی رسید و انتقام شکست خانگی دور رفت خود را شاگردان نفزراده گرفت.

 

بدین ترتیب در پایان این مسابقه متین ورامین با 24 امتیاز معدل کمتر نسبت به شهرداری ارومیه صدرنشین، در رده دوم ایستاد و وزارت دفاع نیز با 13 امتیاز در رده چهارم جدول گروه دو باقی ماند.

 

گفتنی است، تیم والیبال متین ورامین هفته دوازدهم میزبان سایپا البرز است و وزارت دفاع نیز در شیراز به مصاف پارس مهر می رود.


 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟