loading...
هواداران والیبال ایران
navid بازدید : 725 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

مرحله نهایی لیگ دسته یک زنان سال 93 از روز پنج شنبه نهم بهمن ماه به میزبانی تهران آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک زنان (جام زنده یاد حسین معدنی) روزهای پنج شنبه و جمعه نهم و دهم بهمن ماه در تهران برگزار می شود.
تیم های یک تهران و سفیر فم از گروه یک دور مقدماتی و تیم های میزان خراسان و معدن استقلال آباده از گروه دوم دور مقدماتی به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کردند.
بنابر این بر اساس فرمول این رقابت ها در روز پنج شنبه نهم بهمن ماه تیم های یک تهران و معدن استقلال آباده به مصاف یکدیگر می روند و تیم های سفیر قم و میزان خراسان نیز با هم مسابقه می دهند.
روز جمعه دهم بهمن ماه تیم های برنده دو بازی فوق برای کسب مقام قهرمانی سال 93 به مصاف یکدیگر می روند و تیم های بازنده برای جایگاه سومی با هم مسابقه خواهند داد.
خوابگاه فدراسیون ورزش روستایی و عشایری واقع در خیابان حجاب محل اسکان بازیکنان و کادر فنی تیم های شرکت کننده در این مرحله از مسابقات است و رقابت ها نیز در خانه والیبال تهران برگزار می شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟