loading...
هواداران والیبال ایران
mohammad mahdavi بازدید : 467 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

داوودی رحمان

خبرگزاری تسنیم: ملی‌پوش فصل گذشته پیکان به تیم والیبال میزان خراسان پیوست تا این تیم را در فصل پیش روی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور همراهی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از اختلافی که بین رحمان داودی، ملی‌پوش فصل پیش تیم والیبال پیکان تهران با تیم میزان خراسان بوجود آمده بود، این بازیکن سرانجام متقاعد شد به مشهد برود.

رحمان داودی پس از عقد قرارداد با نماینده مشهد در لیگ برتر والیبال، به دلیل پیشنهاد مالی بهتر تیم شهرداری ارومیه قراردادی هم با این تیم بست.

طبق قوانین سازمان لیگ هر بازیکنی که با دو تیم قرارداد ببندد یا باید رضایت یکی از طرفین را بگیرد و یا اینکه یک سال از حضور در لیگ محروم می‌شود. دریافت‌کننده تیم ملی  والیبال هم که از سرمربی تیم میزان خراسان خواسته بود اجازه حضور او در ارومیه را بدهد، سرانجام راضی شد در لیگ 1392 در مشهد بازی کند.

جبار قوچان‌نژاد سرمربی میزان به خبرگزاری تسنیم گفت: رحمان پیشنهاد مالی بهتری از ارومیه داشت که هر بازیکنی را وسوسه می‌کرد اما وقتی منطقی به قضیه نگاه کرد و وجهه ملی خودش را در نظر گرفت با کمال میل و رغبت به مشهد آمد تا در فصل آینده برای ما بازی کند. امیدوارم لیگ خوبی هم برای ما و هم برای او باشد.

لیگ برتر والیبال از اول آبان ماه آغاز می‌شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟