loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 721 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

میرسعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان در حاشیه مراسم رونمایی از نماد آب و بدرقه تیم ملی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در فرصت کم باقی مانده تلاش تمام بازیکنان مضاعف خواهد بود و با شناختی که از اردوهای تیم ملی دارم مطمئن هستم در مدتی که در تمرینات تیم ملی نبوده ام همه با جدیت تمرین کرده اند و آمادگی خوبی دارند.

 

وی در خصوص مسابقات لیگ جهانی 2015 اظهار داشت: در گروه سختی قرار داریم و شانس صعودمان کم است که البته مردم توقع زیادی از ما دارند و همانند دو سال گذشته تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

 

کاپیتان تیم ملی والیبال افزود: امیدوارم توقعات مردم از تیم ملی به جا باشد. مردم بدانند که ما نه در تمرین و نه در بازی کم نگذاشته و نخواهیم گذاشت.

 

کاروان تیم ملی والیبال کشورمان 20 اردیبهشت برای برپایی اردوی تدارکاتی برون مرزی و انجام چند دیدار تدارکاتی مقابل فنلاند و چک کشور را ترک می کند و دهم خردادماه برای انجام اولین دیدار لیگ جهانی خود در شهر لس آنجلس مقابل ایالات متحده آمریکا صف آرایی خواهد کرد.


 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟