loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 2355 جمعه 18 تیر 1395 نظرات (0)

در هفته های قبل استادیوم آزادی میزبان تیم های والیبال در هفته سوم لیگ جهانی بوده است و این سوال برای بینندگان به وجود امده است که چه تعداد بلیط برای این مسابقه به فروش رسیده است.

بدون ترديد مشهورترين مبالغه‌اي كه در مورد سالن ورزشگاه آزادي انجام شده اين است كه اين سالن گنجايش ۱۲هزار تماشاچي را دارد؛ آنچه به هيچ وجه منطبق با واقعيت نيست. حقيقت آن است كه سالن ورزشگاه آزادي در حال حاضر تنها ۶۵۰۰ صندلي دارد و اگر قرار باشد همه راه‌ها و معابر ديگر هم پر شوند، حداكثر ۸ يا ۹هزار تماشاچي در اين سالن جا خواهند گرفت. در حقيقت ۱۲هزار نفري خطاب كردن اين سالن، يك اشتباه عجيب و رايج است كه هيچكس نمي‌داند از كجا آمده و همه هم بدون تحقيق آن را تكرار مي‌كنند. اين سالن هيچوقت ۱۲هزار نفري نبوده است.

تا قبل از سال۸۷، تعداد ۷۵۰۰صندلي در سالن آزادي وجود داشت كه بعد از تعويض و ارتقاي كيفي صندلي‌ها، اين رقم به ۶۵۰۰صندلي كاهش پيدا كرد. جالب اينجاست كه بعضا گزارشگران «حوزده» تلويزيوني، حتي مدعي مي‌شوند بين ۱۵ تا ۲۰هزار علاقه‌مند در اين سالن حضور پيدا كرده‌اند! حتي همين چند شب قبل، بهزاد كاوياني كه مجري برنامه پخش زنده واليبال بود، از حضور ده‌ها هزار نفري مردم در سالن ورزشگاه آزادي سخن گفت! به هر حال جا دارد اين اشتباه يك بار براي هميشه تصحيح شود و مردم بدانند كه سالن آزادي حتي اگر همه صندلي‌هاي اصلي و اضافي‌اش هم پر شود، قادر است حدود ۸هزار تماشاچي را در دل خودش جا بدهد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟