loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 1272 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (11)

به دلیل گنجایش کم سایت مورد نظر فروش بلیط و همچنین استقبال پر شور هواداران سایت با اختلال مواجه میشود.

لطفا همیشه در حال رفرش کردن صفحه باشید.

بهترین حالت خرید برای بلیط،حالت خرید برای یک نفر میباشد چون سهمیه بیشتری به این دسته تعلق میگیرد.

در کل خرید بلیط مسابقات لیگ جهانی به صورت شانسی به هواداران فروخته میشود چون در هر دقیقه از ساعت خرید بلیط،بیش از گنجایش کامل سالن آزادی علاقه مندان به والیبال در سایت حضور دارند.

باتشکر

 

با کلیک بر روی بنر زیر عوض کانال ما شوید و از آخرین اخبار خرید بلیط مطلع شوید:

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهرداد در تاریخ 1394/04/02 و 14:02 دقیقه ارسال شده است

بسیار هم عالیست که بانوان حق ورود به استادیوم ندارند.به دو دلیل 1)جو استادیوم به هیچ وجه واسه بانوان مناسب نیست.2)در اسلام قرار گرفتن زنان و مردان در کنار هم و فاصله کم رابطه نامشروع محسوب میگردد مگر اینکه با فاصله زیاد و جدا از هم باشند که با محدودیت حجم استادیوم ها قرار گرفتن بانوان در استادیوم غیر ممکن است.

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1394/03/31 و 13:26 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید هنوز معلوم نشده که می تونیم برای بازی ایران لهستان به وزشگاه بانوان هم میرن یا نه چند درصد احتمالش هست که ازاد بشه برای بازی ایرن لهستان خواهشا جوا بدین
پاسخ : هیچ درصد

این نظر توسط Nilo در تاریخ 1394/03/31 و 10:29 دقیقه ارسال شده است

من واقعا متاسفم واسه کسانی که خیلی راحت و با بی شرمی تمام میان و بانو های پاک سرزمین منو مورد توهین و اهانت های زشت قرار میدن، چه حقی دارند که این حرفو بزنند؟ این حرفها فقط نتیجه افکار پوچ و مریض خودشونه، شما اگر خیلی خوبین و درست تشخیص میدین به فکر زن و بچه خودتون باشین، لزومی نداره بانو های ایران و مورد توهین قرار بدین و واسه اونا تصمیم گیری کنین، هیچ خانومی. نمیبخشمتون....رفتن به ورزشگاه حق همه است، خدا ازتون نگذره با این افکار پوسیدتون...
ببخشید بچه ها، اما این حرفها خیلی تو دلم مونده بود :-(

این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1394/03/31 و 1:07 دقیقه ارسال شده است

واقعا منم دوست دارم برم تیمم رو از نزدیک تشویق کنم حالا من که هیچی اینایی که جلوی ورود مارو گرفتن چجوری می تونن تو چشم قهرمانامون نگاه کنن در حالی که نزاشتن مادر یا همسرانشون از نزدیک تشویقشون کنن

این نظر توسط zahra در تاریخ 1394/03/30 و 18:02 دقیقه ارسال شده است

منم به عنوان یه ایرانی دلم میخواست برم استادیوم تیم ملی رو تشویق کنم ولی به لطف بعضی ها نشد که برم واقعا دلم میخواد بدونم حالا با این کار جی بهتون رسید؟ سر سفره ی افطار از خدا خواستم از دست اینا مارو نجات بده کلیم نفرینشون کردم ادمایی که فکر میکنن خدا فقط اونا رو هدایت کرده امیدوارم جواب این دل شکستنارو ببینن...حالا هی بریزید تو خیابون بدبختاااا

این نظر توسط فرنام در تاریخ 1394/03/30 و 14:16 دقیقه ارسال شده است

یعنی چی آخه چرا یه کسی که اینترنت آدی 512 داره نمیتونه بلیط بگیره خوب مگه من آدم نیستم همه نشتن پشت میز اداره نت 2 مگ خوب معلومه من نمیتونم بلیط بگبرم

این نظر توسط رامبد در تاریخ 1394/03/30 و 12:02 دقیقه ارسال شده است

من از ساعت 10 تا همین الان هر لحظه رفرش میکردم . یا صفحه باز نشد یا باز شد و نوشت قبل از من اقدام به خرید کردن یا از این صفحه رد شد و تعداد بلیط میزد موجود نیست حتی 1 دونه . نمیدونم بقیه چجوری تونستن بخرن

این نظر توسط آریا اسحاقی در تاریخ 1394/03/30 و 11:51 دقیقه ارسال شده است

دقیقه 90 تونستم چهارتا بخرم. استرس قطع شدن سایت از استرس کنکور بیشتر بود

این نظر توسط سیمین در تاریخ 1394/03/30 و 11:35 دقیقه ارسال شده است

حالم از این مملکت به هم می خوره !!!!!

این نظر توسط niaz در تاریخ 1394/03/30 و 11:09 دقیقه ارسال شده است

سلامببخشید من می خواستم بپرسم که ورود بانوان کلا دیگه ممنوع شد یا واسه بازی های 4 و7 تیر بازم بانوان می تونن به ورزشگاه بیان خواهش می کنم جواب بدینن
پاسخ : تا اطلاع ثانوی
فکر کنم کلا دیگه


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟