loading...
هواداران والیبال ایران
arminveisi بازدید : 282 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

پس از پیروزی های دلچسب و قدرتمندانه تیم ملی والیبال کشورمان مقابل تیم پرافتخار امریکا مسئولین کشورمان از جمله رئیس کمیته ملی المپیک، علی لاریجانی (رئیس مجلس) و محمود گودزی (وزیر ورزش و جوانان) هر کدام با صدور پیامی جداگانه پیروزی تیم والیبال ایران مقابل امریکا را تبریک گفتند.

در پیام علی لاریجانی آمده است: پیروزی های مقتدرانه تیم ملی والیبال کشورمان برابر امریکا، قهرمان دوره گذشته لیگ جهانی که با حمایت و حضور هیجان بخش ملت بزرگوار ایران به دست آمده، موجب خرسندی و افتخار شد و دل مردم را در این شب های ماه رحمت مسرور ساخت. موفقیت روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

پیام وزیر ورزش نیز به این شرح است: شکوه دومین برد شما جوانان برومند جمهوری اسلامی ایران مقابل تیم ملی امریکا، قهرمان سه دوره بازی های المپیک و لیگ جهانی برای مردم قدر شناس ایران لذت بخش و مسرت آفرین بود این اقتدار و صلابت شما همراه با حضور پرشور تماشاگران ایرانی در شب های ماه رمضان برگ زرین دیگری بر افتخار ورزش ایران است.

armin veisi

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟