loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 503 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

تمرینات آماده‌سازی تیم والیبال کاله مازندران برای حضور در رقابت‌های جهانی و لیگ برتر والیبال آغاز شد.

این تمرینات زیر نظر بهروز عطایی، سرمربی این تیم ، ابوالقاسم نائیجی، دستیارش و منوچهر جواهری تراپیست تیم در سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی این باشگاه ورزشی دنبال شد.

 

پنج والیبالیست کاله مازندران که در بین آنها بیشتر بازیکنان جوان و جویای نام به چشم می‌آیند دور جدید تمرینات این تیم را استارت زدند.

عادل غلامی و رضا قرا که هم‌اکنون در تمرینات تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان حضور دارند در این تمرین مشاهده نمی‌شود.

کاله مازندران که طی دو دوره گذشته لیگ برتر با غلبه بر برترین‌های والیبال کشور قهرمان این مسابقات شد و با قهرمانی در جام باشگاه‌های والیبال آسیا جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان را کسب کرده و امسال عازم ریودوژانیرو برزیل خواهد بود با تصمیم اعضای هیئت‌مدیره ترکیبی جوان، نسبتاً بومی با کیفیت متوسط رو به بالا را تجربه می‌کند.

توجه به زیرساخت و ساخت سالن 8 هزار نفری کاله مازندران یکی از مهم‌ترین دغدغه عوامل باشگاه ورزشی کاله است که باعث شده تا بخشی از بودجه‌های تیمداری در لیگ برتر به این سو سوق داده شود.

عنوان دیگری همانند کسب دو دوره مقام سومی در بین تیم‌های لیگ برتری والیبال کشورمان و مقام سوم جام باشگاه‌های والیبال آسیا نیز دیگر افتخارات کاله مازندران در ابتدای پنجمین سال تیمداری در عرصه حرفه‌ای این رشته ورزشی است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟