loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 815 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)

دیدار های پایانی لیگ جهانی 2015


سرانجام سطح دو لیگ جهانی امروز مشخص می شود.
تیم های بلژیک و آرژانتین عصر امروز و هم چنین تیم های بلغارستان و فرانسه، امشب به مصاف هم می روند تا قهرمان سطح دو این رقابت ها معرفی شود و پس از آن با تیم های آمریکا و برزیل در گروه I لیگ جهانی رقابت خواهد. تیم های ایتالیا، صربستان و لهستان نیز در گروه J به مصاف هم خواهند رفت. 
با پایان یافتن این مسابقات، قهرمان سطح دو لیگ جهانی باید چهارشنبه 24 تیرماه به مصاف برزیل در خانه اش برود. در همان روز، تیم های ایتالیا و صربستان با هم به رقابت می پردازند و در نهایت روز پنج شنبه، تیم آمریکا، مدافع عنوان قهرمانی باید خود را برای مصاف با برزیل آماده کند و در گروه دیگر ایتالیا برابر لهستان صف آرایی خواهد کرد. در روز سوم آمریکا و قهرمان سطح دو رو در روی هم قرار می گیرند و صربستان با لهستان مسابقه خواهد داد.
پس از مرحله ی اول دور نهایی، تیم های اول و دوم از هر گروه به نیمه نهایی که روز 27 تیر ماه در ریو داژنیرو برگزار می شود صعود می کنند و روز یکشنبه، 28 تیرماه تکلیف قهرمان و مدال آوران لیگ جهانی 2015 مشخص می شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟