loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 457 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

http://up.volleyball-forum.ir/world_league_volleyball_2013/IMG_2580.jpg

سرپرست تیم ملی والیبال از لغو سفر به اسلوونی، اردوی تیم ملی در روسیه و سفر تیم ملی مصر به ایران خبر داد و با حضور رضا قرا و پوریا فیاضی در تیم ملی زیر 23 سال موافقت کرد.

امیر خوشخبر درباره برنامه های تدارکاتی تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،اظهار کرد: تیم ملی والیبال مصر دعوت ایران را قبول کرده است و دنبال اخذ ویزا برای سفر به ایران هستند. قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی مردان آسیا چند مسابقه با تیم ملی مصر خواهیم داشت. فکر می کنم اواخر شهریور ماه و اوایل مهرماه تیم مصر در ایران اردو بزند.

وی از لغو سفر اسلوونی خبر داد و افزود: به دلیل اینکه تیم هایی که باید در اسلوونی با آن ها بازی می کردیم شرایط مناسبی نداشتند و نمی شد خیلی روی آن ها حساب کرد، دعوت این کشور را برای برگزاری بازی های دوستانه نپذیرفتیم. منتظریم تا دعوت نامه اصلی روسیه بیاید و به سفارت این کشور برای گرفتن ویزا مراجعه کنیم. اردوی تیم ملی در کشور روسیه پنجم شهرویر ماه انجام می شود.

سرپرست تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: از طرف فدراسیون و ولاسکو تلاش‌هایی انجام می‌گیرد تا بتوانیم برنامه های تدارکاتی بیشتری داشته باشیم. در حال حاضر اردوهای آمادگی ملی پوشان در کمپ فدراسیون در حال پیگیری است. دور اول برنامه تمرینی تیم ملی پنج شنبه به پایان می رسد. بعد از دو روز استراحت بازیکنان به اردو بر می گردند. ادامه تمرینات را پیگیری خواهیم کرد. در نوبت صبح هر روز کار بدنسازی و دریافت را انجام می دهند. در نوبت عصر هم بیشتر روی برنامه های تکتیکی و تاکتیکی تمرکز دارند.

خوشخبر همچنین از پیگیری برنامه های تمرینی تیم ملی "ب" خبر داد و گفت: تمرین های تیم ملی "ب" هم برای آمادگی جهت شرکت در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در حال پیگیری است. بازیکنانی که در هر دو تیم کار می کنند انگیزه بالایی دارند. ولاسکو بر عملکرد همه بازیکنان نظارت دارد. همه بازیکنان می دانند که در صورتی شانس قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی را دارند که در تمرینات خوب کار کنند.

سرپرست تیم ملی والیبال از تعامل بسیار خوب با تیم ملی زیر 23 سال خبر داد و تاکید کرد: همه تیم های ملی نماینده ایران در مسابقات برون مرزی هستند. ما رضا قرا را به تیم زیر 23 سال دادیم. با وجود اینکه خیلی به این بازیکن نیاز داشتیم و در صورتی که مشکلی برای محمودی یا غفور پیش آید باید از رضا قرا بهره می بردیم اما با درخواست کادر فنی زیر 23 سال موافقت کردیم. در حال حاضر پوریا فیاضی را هم می خواهند که این بازیکن را هم به آن ها خواهیم داد. البته فیاضی هم می توانست در ترکیب تیم ما قرار بگیرد. اما به هر حال سعی کردیم با تیم زیر 23 سال تعامل خوبی داشته باشیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟