loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 261 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال متین ورامین پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش برابر تیم مهرپارس فارس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از آن جهت که تیم‌ها مدت‌ها از فضای مسابقات دور بوده‌اند انسجام لازم را نداشته و این مسئله سطح کیفی مسابقات را تا حدودی کاهش داد. در شرایط کنونی و بازی اول تیم‌ها نوسان داشته و هنوز به ثبات کافی نرسیده‌اند اثرات این وضعیت در کل لیگ دیده می‌شود.

وی تصریح کرد: تیم والیبال مهر پارس فارس با ترکیب جوان و با انگیزه وارد لیگ شده است. آنها با شروع خوب خود ما را تحت تأثیر قرار داد به طوری که یک ست طول کشید تا شاگردانم به هماهنگی و شرایط مطلوب است پیدا کنند.

سرمربی تیم والیبال متین ادامه داد: آنالیز خوب تیم فارس در ست اول باعث شد تا در ست‌های بعدی روی نقاط ضعف آنها کار کنیم و با توجه به تجربه شاگردانم حریف را تحت تأثیر قرار دهیم. البته ناگفته نماند که تیم ما در هفته‌های اخیر تحت فشارهای تمرینی سنگین قرار دارد و در بازی مقابل فارس تجربه بازیکنان توانست در شرایط سخت فضا را کنترل کند.

عطایی در خصوص اجرای قوانین جدید در طول مسابقات لیگ گفت: تا زمانی که قوانین در لیگ جا بیفتد، شرایط برای بازیکنان، مربیان و داوران سخت خواهد بود. قرار است این قوانین از ابتدای سال جدید میلادی (۲۰۱۵) اجرا شود. درست نیست که مسئولان بدون دادن فرصت کافی به تیم‌ها نسبت به اجرای قوانین در لیگ آن هم چند ماه پیش از آغاز سال ۲۰۱۵ میلادی اقدام کرده‌اند. دیروز وقتی وارد سالن مسابقه شدیم به ما اطلاع دادند که قوانین جدید در طول بازی اعمال می‌شود. کمیته داوران باید سعی می‌کرد با تأخیر انداختن در اجرای این تغییرات، فرصت بیشتری به تیم‌ها می‌داد تا با تمرین بیشتر هماهنگ‌تر شوند.



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟