loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 728 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

 این روزها همه جا بحث بر سر کادر فنی تیم ملی والیبال است و همه می خواهند بدانند که فدراسیون و کارگروه چه تصمیمی برای آینده تیم ملی خواهد گرفت.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله که یکی از منتقدین کواچ است درباره تغییر سرمربی تیم ملی گفت: اگر قرار است مسوولین فدراسیون کواچ را عوض کنند باید مربی خارجی بزرگتر از کواچ را به ایران بیاورند و افرادی مانند «سیچلو» به درد والیبال ایران نمی خورند.

وی در ادامه گفت: کواچ بزرگترین اشتباه را در خصوص انتخاب کادر فنی انجام داد در حال حاضر مدیریت در میان کادر فنی وجود ندارد و هم اکنون مربیانی در سطح ولاسکو و آناستازی می توانند چنین مشکلی را برطرف کنند ولی مربیانی پایین تر از این سطح باعث پیشرفت والیبال ایران نمی شوند.

عطایی در خصوص استفاده از مربیان داخلی دز تیم ملی هم گفت: در مقطع کنونی مربی داخلی باید به عنوان دستیار یک مربی بزرگ خارجی در کنار تیم باشد و مربیان داخلی بزرگی نداریم که بتوانند باعث پیشرفت تیم ملی شوند ولی استفاده از مربیان با دانش داخلی در کنار مربیان بزرگ خارجی می تواند عملکرد مثبتی برای تیم داشته باشد.

وی در پایان درباره المپیک هم گفت: اگر تیم ملی بخواهد بازی هایی که در ژاپن انجام داد را در آینده تکرار کند حضور در المپیک را باید فراموش کرد. رقبای آسیایی ایران مثل ژاپن و استرالیا و چین در حال پیشرفت هستند ولی ما در حال حاضر پیشرفتی نداشته ایم. باید برنامه ریزی کرد تا با آمادگی بیشتر در مسابقات کسب سهمیه المپیک حضور قدرتمندی داشته باشیم.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟