loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 1259 پنجشنبه 25 شهریور 1395 نظرات (0)

شهرام محمودی بازیکن تیم ملی والیبال درباره دیدار دربی ۸۳ فوتبال ، گفت: من یک پرسپولیسی دو آتیشه هستم و شک نداشته باشید که پرسپولیس برنده این بازی است. پیش‌بینی من این است که تیم ما با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست خواهد داد. من در تیم بانک سرمایه با بعضی از از بازیکنان مثل عادل غلامی و مهدی مهدوی که استقلالی هستند کری دارم و با برد پرسپولیس قطعا به آن‌ها فخر می‌فروشم!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟