loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 490 جمعه 27 آذر 1394 نظرات (0)

محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال کشور امروز 25 آذر ماه در نخستین همایش ملی برند در ورزش که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد،گفت: باید در ابتدا مشخص کنیم که از این همایش به دنبال چه هستیم؟ از مطرح کردن نمادهای مربوط به برند به دنبال رسیدن به چه دستاوردهایی هستیم؟ بسیاری از انسان‌ها به دلیل اقدامات مثبت و منفی که انجام می‌دهند، به شهرت می‌رسند، اما باید ببینیم در ورزش کشورمان به دنبال چه نوع شهرتی هستیم؟

وی افزود: خروجی ورزش ما چه باید باشد؟ البته در کارگاه‌های پیش‌بینی شده در خصوص مسائل به صورت ریز صحبت می‌شود، اما باید ببینیم که به چه شکلی می‌توان در جامعه جهانی به برندسازی دست یابیم، آیا با شعار می‌توان به جایی رسید؟ مسلما نه پس باید بدانیم و آگاه باشیم که زمانی می‌توانیم کشورمان را در دنیا پرآوازه کنیم و ورزش ایران را به دنیا بشناسانیم که به مقامی در خور منزلت دست یابیم، باید سعی کنیم که نه در شخص بلکه در کشور به برندسازی برسیم.

داورزنی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در سال‌های گذشته با اعمال تحریم‌ها و مشکلاتی که برای کشورمان به وجود آوردند و سعی داشتند که هیچ نکته مثبتی از ایران به گوش دنیا نرسد، اما با رفتار ما در عرصه بین‌الملل، نتایج و رفتاری که در مسابقات خارجی داشتیم توانستیم حربه دشمن را خنثی کنیم و هیچ‌کس نمی‌تواند نتایج را در دنیا وارونه نشان دهد.

وی اضافه کرد: تیم‌های بزرگ جهان در این مدت سوال‌های زیادی را از فدراسیون والیبال انجام دادند که چگونه توانسته‌اید در این مدت به این موفقیت دست پیدا کنید. تیم ملی برزیل این موضوع را بررسی کردند که چه طور توانسته‌اید در پنج بازی در یک سال، سه بازی را با پیروزی به پایان برسانید، باید این موضوع را اعلام کنم که این موضوع یک شبه رخ نداده است. علاوه بر برزیل، توانسته‌ایم تیم روسیه را نیز چهار بار شکست دهیم که این موضوع موجب شده است که تبدیل به یک برند در جهان شویم.

رئیس فدراسیون والیبال عنوان کرد: دانشگاه فردوسی نیاز به یک برنامه جامعی دارد که بتواند به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند و قطعا نمی‌تواند یک شبه این راه را طی کند. والیبال را می‌توانیم نمونه‌ای از یک توانسازی که توانسته است در مدت طولانی افتخارهای زیادی را بدست آورد، در گذشته برای برگزاری دیدار با تیم‌های درجه دو و سه اروپا خیلی باید تلاش می‌کردیم تا یک دیدار تدارکاتی با این تیم‌ها داشته باشیم که در انتها با اهدا جوایز و پرداخت مبالغی این موضوع عملی می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای جهان به یک هم باوری رسیده‌اند که ایران را به عنوان قطبی بزرگ در کشور شناسایی کنند.داورزنی در خصوص صحبت‌های رئیس فدراسیون جهانی والیبال، اظهار کرد: پیشرفت والیبال ایران به صورت موشکی بوده و باید در این موضوع تحقیق بیشتری انجام دهیم که کشور ایران چه کاری کرده که در دنیا توانسته است به یک برند تبدیل شود و این موضوع نشان می‌دهد که ایران در سطح جهان پیشرفت‌های خوبی را داشته است.

وی یادآور شد: امیدوار هستم این همایش‌ها در سطح کشور بیشتر برگزار شود تا شاهد آغاز یک فصل جدید در ورزش کشور باشیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟