loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 684 جمعه 04 دی 1394 نظرات (0)

به گزارش سایت هواداران والیبال ایران به نقل از ایران والیبال ، مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد پیروزی تیمش مقابل شهرداری ارومیه در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازیکنان من در دیدار مقابل شهرداری ارومیه در غیاب محمد موسوی،‌ عالی بازی و جای خالی او را به خوبی پر کردند. همچنین در روز تولد فرهاد ظریف،‌ یک روز خوب و به یاد ماندنی را برای او رقم زدند.

کارخانه خاطرنشان کرد: شهردارى ارومیه تیم بسیار بزرگی است و از بازیکنان سطح بالا و کادرفنى با تجربه بهره مى‌برد، اما ما توانستیم با تمرکز بیشترى که نسبت به این حریف داشتیم برنده این مسابقه حساس شده و به جایگاه دوم جدول برگردیم. امیدوارم روند خوب تیم بانک سرمایه تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درخصوص مصدومیت سید محمد موسوى، سرعتى‌زن ملى‌پوش تیمش گفت: متاسفانه این بازیکن تاثیرگذارمان را به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر در این دیدار در اختیار نداشتیم. باید تلاش‌مان را دوچندان مى‌کردیم تا با نمایش کم اشتباه، عدم حضور او را جبران کنیم. امیدوارم وضعیت این بازیکن روز به روز بهتر شود تا دوباره او را در ترکیب نیم خود داشته باشیم.

سرمربی تیم بانک سرمایه در مورد بازی بعدی تیمش مقابل پیکان گفت: متأسفانه با قرعه بسیار بدی روبه‌رو شده‌ایم چون در ابتدای هر نیم فصل باید با 2 مهره پرمهره لیگ یعنی ارومیه و پیکان بازی کنیم. پیکان احتیاج به تعریف ندارد. آنها قهرمان نیم فصل شده‌اند و تیم بسیار قدرتمندی هستند. ما باید برای مقابله با این پیکان، شادابی و انسجام خود را حفظ کنیم و کم اشتباه و هوشمندانه بازی کنیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟