loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 420 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)

بهروز عطایی، کارشناس والیبال  درخصوص نفرات دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک اظهار داشت: من فکر می کنم تمام نفرات شایسته دعوت شدند. ظرفیت والیبال ایران مشخص است و دعوت از 32 بازیکن نشان دهنده این ظرفیت بالا است. به عقیده من بازیکنانی چون سعید شیرود و علیرضا جدیدی هم این توانایی را داشتند که حداقل به اردوی دعوت شوند، اما حق کادر فنی است که در این انتخاب سخت سلیقه خاصی هم داشته باشد.

وی درمورد بازی های تدارکاتی پیش از آغاز مسابقات انتخابی المپیک خاطرنشان کرد: دیدارهای دوستانه که باید انجام شود و خیلی هم نیاز است، چون رقابت های ژاپن آخرین راه ما برای رسیدن هدف چندین ساله مان است، البته چند موضوع را باید بررسی کرد؛ اول اینکه قبل از مسابقات آیا تیمی جز تیم هایی که قرار است بازی تدارکاتی با ایران داشته باشند وجود دارد که با آنها بازی کنیم یا خیر که جواب تقریباً مشخص است و تیمی وجود ندارد پس  مجبور هستیم با همین حریفان روبرو شویم.

کارشناس والیبال ایران گفت: من به شخصه با این کار موافق نیستم چون آنها قطعاً حریفان تدارکاتی مان از این بازی ها بیشتر بهره برداری می  کنند. در حال حاضر ما شناخت بیشتری از تیم هایی مانند فرانسه و لهستان داریم، اما اگر بازی دوستانه برگزار کنیم شناخت آنها بیشتر خواهد شد. به هر حال امیدوارم دچار چالش نشویم و با موفقیت مسیر خوود را طی کنیم. من ترجیح می دهم برابر حریفانی که در مسابقات اصلی هم باید برابر ایران قرار بگیرند بازی تدارکاتی نداشته باشیم.

عطایی درمورد نوع تمرینات ملی پوشان گفت: تمرینات باید سنگین باشد تا بعد از 20 روز تمرینات به سمت کارهای گروهی برود. فشار زیاد مناسب و لازم است چون در ژاپن بازی های سختی داریم. فکر می کنم همه چیر برای المپیکی شدن والیبال ایران فراهم است. بدون شک خودم هم بعد از تعطیلات به تمرینات خواهم رفت تا با روش کار سیچلو و لوزانو از نزدیک آشنا شوم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟