loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 277 شنبه 21 فروردین 1395 نظرات (0)

 سرعتی‌زن تیم ملی والیبال با بیان اینکه ایران شانس کسب مدال در المپیک را هم دارد اظهار کرد: اگر بتوانیم برخی شرایط را از خودمان دور کنیم می‌توانیم به نتیجه گرفتن در المپیک و کسب مدال هم امیدوار باشیم.

عادل غلامی گفت: خوشبختانه تمرین های خوبی را پشت سر می‌گذاریم. لوزانو تمرین‌های سختی را در نظرگرفته که به نظرم برای کسب موفقیت در رقابت‌های انتخابی المپیک لازم است. برای حضور در رقابت‌هایی با چنین سطح باید سخت تمرین کرد.

غلامی با بیان اینکه تنها هدف تیم ملی والیبال کسب سهمیه المپیک نیست، ما نه تنها برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنیم بلکه من خیلی خوش بین هستم که در این بازی ها نتیجه هم بگیریم.بازی‌های المپیک نسبت به دیگر رقابت‌ها تفاوت دارد چرا که جو خاصی برآن حاکم است.

او ادامه داد: اگر بتوانیم ذهنمان را کنترل کنیم به مدال المپیک هم می رسیم. البته این هدف قابل دسترس است اما خیلی سخت است و باید برای آن تلاش کنیم. با این حال الان فقط باید به رقابت‌های انتخابی المپیک فکر کنیم.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال با بیان اینکه توجه به تیم باعث بالارفتن انگیزه بازیکنان می شود اظهار کرد: حضور رسانه ها در تمرین‌ها باعث انرژی زیاد بازیکنان می‌شود. زمانی که ما می‌بینیم که تا این حد به والیبال اهمیت داده می‌شود و مردم هم بسیار پپگیر روند تیم ملی هستند انگیزه مان بیشتر می‌شود.به همین دلیل تلاش می‌کنیم نتیجه بگیریم و من قول می‌دهم با تمام توان در بازی ها حاضر شویم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟