loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 221 شنبه 08 خرداد 1395 نظرات (0)

تیم ملی والیبال لهستان در نخستین مسابقه خود در رقابت های انتخابی المپیک به سختی کانادا را از پیش رو برداشت.

ملی پوشان کانادا در ست های دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 17 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند، اما در ست های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 21 و 15 بر 9 مغلوب لهستان شدند.
شاگردان استفان آنتیگا سرمربی لهستان در این دیدار به سختی کانادا را شکست دادند تا رقابت های انتخابی المپیک را با از دست دادن یک امتیاز آغاز کرده باشند.
کارشناسان والیبال معتقدند تیم ملی لهستان که در آخرین روز جام جهانی سال 2015 سهمیه المپیک را از دست داد، یکی از مدعیان قهرمانی در این رقابت ها و کسب سهمیه المپیک است، اما عملکرد این تیم برابر کانادا نشان از آمادگی قبلی سفید و سرخ پوشان لهستانی نداشت.
در آخرین مسابقه روز نخست این رقابت ها و از ساعت 14 و 40 دقیقه به وقت ایران، تیم ملی ژاپن میزبان این رقابت ها به مصاف ونزوئلا می رود.
تیم ملی والیبال ایران که امروز در نخستین مسابقه خود سه بر صفر استرالیا را از پیش رو برداشت، ساعت 5 و 30 دقیقه فردا یکشنبه در دومین مسابقه خود به مصاف کانادا خواهد رفت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟