loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 712 چهارشنبه 20 مرداد 1395 نظرات (0)

به گزارش هواداران والیبال ایران،ملی پوشان والیبال ایران در دومین دیدار خود در المپیک ریو به مصاف لهستان رفتند و در یک بازی نفس گیر سه بر دو به پیروزی رسیدند.

لوزانو که تیمش در بازی اول با یک نتیجه دور از انتظار و سه بر صفر مغلوب آرژانتین شده بود، برای این مسابقه ترکیب حمزه زرینی، شهرام محمودی، محمد موسوی، سعید معروف، میلاد عبادی پور و مهدی مرندی را برای شروع مسابقه انتخاب کرد.

 


 

ایران در ست اول نمایش خوبی نداشت و سرویس های خوب حریف و دریافت های ضعیف ایران باعث شد لهستان در ست اول با اختلاف و با نتیجه 25-17 به برتری برسد.

در ست دوم شاگردان لوزانو که چند تغییر داشتند، عملکرد بهتری داشتند و در امتیاز 18 نیز از حریف پیش افتادند اما در نهایت 25-23 شکست خوردند تا کار سخت شود.

ملی پوشان ایران ست سوم را بسیار خوب شروع کردند و همان ابتدا فاصله زیادی ایجاد کردند اما لهستان با استفاده از ضربات مهار نشدنی کورک توانست امتیازهای عقب افتاده را جبران کند و در امتیازهای پایانی نیز دو تیم برابر بودند اما هوشیاری شاگردان لوزانو باعث شد این ست 25-23 به سود ایران خاتمه یابد تا کار به ست چهارم کشیده شود.

ایران ست چهارم را هم خوب آغاز کرد و توانست از حریفش پیش بیفتد. در ادامه اما لهستانی ها توانستند فاصله ایجاد کنند و در امتیاز 15-12 به سود حریف، لوزانو در خواست استراحت کرد. لهستان 19-16 پیش افتاد تا به پیروزی نزدیک شود اما ملی پوشان ایران توانستند در امتیاز 19 کار به حریف برسند تا این بار لهستانی ها درخواست وقت استراحت کنند. سرویس های خوب قائمی باعث شد ایران 21-19 پیش بیفتد و سرمربی حریف مجددا درخواست وقت استراحت کند. هر چند که بی فایده بود و بلندقامتان ایران امتیازهای بعدی را هم کسب کردند تا 25-20 این ست را به سود خود خاتمه دهند و بازی را به ست آخر بکشند.

 

 


دو تیم ست پنجم را پایاپای شروع کردند تا همین روند را ادامه دادند. ایران 13-12 پیش افتاد تا مربی لهستان درخواست وقت استراحت کند. دو تیم در امتیاز 14 مساوی شدند. همین اتفاق برای امتیاز 15 نیز رخ داد تا همچنان کار با تساوی دنبال شود. حریف دو بار پیش افتاد و هر دو بار نیز لوزانو درخواست وقت استراحت کرد. در نهایت اما لهستان 18-16 به برتری رسید تا پیروز مسابقه لقب بگیرد و شاگردان لوزانو نیز یک امتیاز بگیرند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟