loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 679 چهارشنبه 20 آبان 1394 نظرات (0)

هفته پنجم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور عصر چهارشنبه با انجام شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، آمل، گنبد کاووس ، تبریز و ارومیه پیگیری می شود.


در اولین دیدار این هفته، بانک سرمایه به مصاف قعرنشین جدول یعنی گوهرکویر زاهدان خواهد رفت. این دیدار از ساعت 15 در خانه والیبال تهران و با سوت مجید محسنی شوشتری آغاز می شود. گوهر در حالی به تهران سفر کرده است که تمام مسابقات پیش از این را سه بر صفر مغلوب شده و شرایط خوبی در انتهای جدول ندارد با توجه به شکست های پیاپی زاهدانی ها نمی توان انتظار دیدار سختی برای شاگردان مصطفی کارخانه داشت، با ذکر این موضوع که بانک سرمایه دیدار معوقه خود برابر پیکان را با قدرت پیروز شد و اینک با 9 امتیاز در جای دوم قرار گرفته است.


همچنین خانه والیبال تهران از ساعت 17 عصر میزبان دیدار تیم های سایپا و ثامن الحجج خراسان هم خواهد بود. شاگردان جوان ناصر شهنازی در تیم سایپا از چهار دیدار گذشته خود دو پیروزی دشت کردند و در برابر تیم های قدرتمند شهرداری ارومیه و بانک سرمایه مغلوب شدند. سایپا با چهار امتیاز در رده هشتم قرار دارد. در مقابل ثامن الحجج نیز که با قبول سه شکست تاکنون متزلزل نشان داده تلاش می کند تا با غلبه بر رقیب پایتخت نشین خود دست پر به مشهد بازگردد. ثامن هفته گذشته به دلیل حضور تیم پیکان در مسابقات باشگاه های جهان استراحت کرد. این دیدار به قضاوت مرتضی اکرامی برگزار خواهد شد.


در مهمترین دیدار این هفته در آمل، کاله از پیکان میزبانی می کند. تقابل این دو تیم که لقب پرافتخار ترین تیم های لیگ را یدک می کشند در چند سال اخیر همیشه جذاب بوده و انتظار می رود با توجه به ستارگان پیکان و حضور بازیکنان خوبی همچون زرینی، جدیدی، شفیعی و علی حسین در کاله و با حضور پرشور هوادران آملی باز هم شاهد دیداری زیبا در سالن پیامبر اعظم باشیم. هر دو تیم بازی گذشته خود را به حریفانشان واگذار کردند و می کوشند تا امتیاز این دیدار را به اندوخته های خود بیفزایند. این دیدار از ساعت 17 و با قضاوت محمد شاهمیری در سالن پیامبر اعظم آمل آغاز خواهد شد.


در دیگر دیدار مهم این هفته شهرداری ارومیه صدر نشین لیگ از متین ورامین میزبانی خواهد کرد. ارومی ها در حالی در سالن غدیر ارومیه پذیرای متین صالحین خواهند بود که به دلیل رفتار برخی از هواداران منتسب به باشگاه ارومیه در هفته اول لیدر های این تیم دو جلسه از حضور در ورزشگاه محروم هستند. شروع خوب شهرداری و کسب تمام امتیازات تا اینجای کار و در مقابل تجربه بالای شاگردان ترکاشوند در متین بر جذابیت این دیدار خواهد افزود. شهرداری با 12 امتیاز در صدر جدول حضور دارد و متین 6 امتیازی در جایگاه ششم قرار گرفته است. قضاوت این دیدار حساس بر عهده ابراهیم فیروزی است.


دیگر نماینده آذربایجان یعنی شهرداری تبریز در سالن اقدمی تبریز میزبان آرمان اردکان است. شهرداری در چهار دیدار گذشته سه پیروزی و یک شکست را در کارنامه خود دارد و با کسب 9 امتیاز در رتبه سوم جدول است. در آنسوی میدان اردکان سه دیدار انجام داده که در دو دیدار خانگی خود پیروز بوده است. اردکان اکنون با کسب 4 امتیاز هفتم است و با پیروزی هفته گذشته در برابر کاله مازندران با روحیه ای دو چندان به تبریز آمده است. این دیدار از ساعت 17 با سوت حمید راهجردیان آغاز خواهد شد.


در آخرین دیدار این هفته، شاگردان جوان و کم تجربه عظیم جزیده در گنبد به مصاف آلومینیوم هرمزگان می روند که البته از بازیکنان با تجربه ای چون باقری و صادقیانی بهره می برد. تیم جوان گنبد که در آخرین روزهای فصل نقل و انتقالات بسته شد با درخشش دو بازیکن تیم ملی نوجوانان خود به نام های آقچه لی و مسافر هفت امتیاز کسب کرده و در رده پنجم قرار دارد. آنها نشان دادند که در خانه می توانند برای هر تیمی دردسرساز باشند. در مقابل هم بندرنشینان سه دیدار از چهار دیدار خود را به حریفان واگذار کردند و سخت به دنبال این هستند که با دست پر گنبد را ترک کنند. آلومینیوم با 4 امتیاز در رده نهم قرار دارد. قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا قریب، داور جوان کشورمان است که از امسال به عنوان داور اول قضاوت می کند.

 

برنامه دور مقدماتی | هفته پنجم | دور رفت

شماره تیم ها محل مسابقه تاریخ ساعت
25 sarmaye بانک سرمایه - گوهر زاهدان default تهران 94/8/20 15:00
26 saypa سایپا تهران - ثامن الحجج خراسان samenol hojaj تهران 94/8/20 17:00
27 kalle کاله مازندران - پیکان تهران peykan آمل 94/8/20 17:00
28 shahrdari-tabriz شهرداری تبریز - آرمان اردکان default تبریز 94/8/20 17:00
29 javaheri-gonbad جواهری گنبد - آلومینیوم هرمزگان alminiyom گنبد 94/8/20 17:00
30 shahrdari-oromiee شهرداری ارومیه - متین ورامین matin ارومیه 94/8/20 17:00

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟