loading...
هواداران والیبال ایران
mohammad mahdavi بازدید : 372 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

مربی تیم ملی والیبال در حاشیه اردوی تمرینی تیم ملی گفت: کیفیت کار تیم ملی والیبال ایران رو به پیشرفت است.

 

خوان سیچلو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: در طول تمریناتی که بعد از لیگ جهانی داشتیم پیشرفت بازیکنان خوب بوده است. نتایج بازی های دوستانه با روسیه و کسب دو پیروزی از مجموع سه بازی با این تیم نشان می دهد که شرایط و کیفیت بازی های تیم ملی والیبال ایران همچنان بهتر شده است.

 

وی افزود: ممکن است که یک بازیکن در طول یک دوره تمرینی نوسان داشته باشد اما به نظرم مجموعه تیم ملی والیبال پیشرفت قابل توجهی داشته است. ما برای مسابقات آسیایی (امارات) هدفگذاری کرده ایم و می خواهیم بهترین نمایش را در آن مسابقات داشته باشیم.

 

مربی تیم ملی والیبال همچنین از وجود برخی آسیب دیدگی ها در تیم ملی خبر داد و گفت: فرهاد ظریف قدری مصدومیت دارد. البته فکر نمی کنم موضوع مهمی باشد اما فعلا از فشار تمریناتش کم کردیم. همچنین ممکن است طبق نظر ولاسکو(سرمربی) به یکی دو نفر دیگر از بازیکنان استراحت بدهیم. البته این موضوع به جلسه کادر فنی تیم ملی و تصمیم شخص ولاسکو بستگی دارد.

 

سی‌چلو ادامه داد: هنوز ترکیب نهایی برای مسابقات قهرمانی مردان آسیا مشخص نیست. اما ممکن است نسبت به لیگ جهانی تغییراتی داشته باشیم. ولاسکو همیشه بهترین و آماده ترین بازیکنان را در لیست نهایی قرار می دهد. باید دید که کدام بازیکنان در این مقطع زمانی می توانند بیشترین کمک را به تیم کنند.

 

وی در پایان گفت: برای مسابقات انتخابی قاره ای جهان چند بازی مهم را در تهران پیش رو داریم. نمی توانم بگویم که بازی ها ساده است. زیرا تقریبا شناخت زیادی از حریفان نداریم. به ویژه بدون آشنایی با بازیکنان پاکستان باید برابر این تیم بازی کنیم. اما به نظرم تیم ایران می تواند در این سطح از مسابقات هم بازی های خوبی انجام دهد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟