loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 518 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

با توجه به اینکه مسابقه نخست بود با آرامش همیشگی بازی نکردیم اما توانستیم به خوبی مسابقه را مدیریت کنیم. قزاقستان در میان تیم های درجه دوم آسیا قرار دارد و در برخی مسابقات بسیار خوب بازی می کند. ما هم از این موضوع اطلاع داشتیم و به همین دلیل با قدرت به میدان رفتیم. خوشحالم که با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیدیم تا برای بازی های آینده هم انرژی خود را ذخیره کنیم چون تورنمنت طولانی است و در بازی های سبک تر باید کمتر انرژی مصرف کنیم تا در بازی های دشوار با مشکل مواجه نشویم.
وی ادامه داد: انتظارات از تیم ما بالا رفته است و همه قهرمانی می خواهند. مردم انتظار دارند به تیم های آسیایی حتی یک ست هم ندهیم اما مسابقات سخت است و تیم های آسیایی با انگیزه زیادی مقابل ما به میدان می روند چون اگر ایران را ببرند کار بزرگی انجام داده اند. امیدوارم انقدر با قدرت بازی کنیم که انگیزه حریفان نتواند برای ما مشکل ساز شود.
موسوی درباره کیفیت کفپوش سالن حمدان بن محمد بن راشد گفت: در تمرین و مسابقه ای که در این سالن داشتیم بازیکنان بارها زمین خوردند. گاهی اوقات لیز می خوریم و گاهی اوقات پای بازیکنان گیر می کند. در چند سالی که والیبال بازی می کنم تا کنون چنین کفپوشی ندیده ام. ناظر مسابقه می گفت کفپوش سالن استاندارد است. البته ظاهرا قرار است برای مسابقات دور دوم کفپوش سالن را عوض کنند و یک کفپوش قدیمی تر جایگزین آن شود. تا کنون دو بازیکن از تیم های عراق و عربستان به دلیل کیفیت این کفپوش مصدوم شده اند. امیدوارم هرچه زودتر آن را عوض کنند تا بازیکن دیگری مصدوم نشود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟