loading...
هواداران والیبال ایران
mohammad mahdavi بازدید : 424 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)
ایران در آخرین رده بندی فدراسیون جهانی والیبال در بخش ساحلی در رتبه ۲۲۶ دنیا قرار گرفت.
 
در آخرین رده بندی تیم‌های والیبال ساحلی جهان که توسط FIVB منتشر شده، نام ایران با 168 امتیاز در رده دویست و بیست و ششم جهان دیده می‌شود. در این رده‌بندی 2 تیم از برزیل و یک تیم از لتونی به ترتیب با 3960، 3660 و 3620 امتیاز در رتبه‌های اول تا سوم هستند.
در رده بندی فصلی به دلیل اینکه تیم‌های ایرانی در تورنمنت‌ها و تورهای فدراسیون جهانی حضور ندارند، هیچ جایگاهی مربوط به والیبال ساحلی ایران وجود ندارد. در این قسمت لیتوانی و 2 تیم از برزیل، اول و سوم هستند.
 
به گزارش  تسنیم، در رده بندی فنی تیمی، تیم 2 نفره آق محمد سلاق و پرویز فرخی با 350 امتیاز در کنار تیم‌هایی از بولیوی و روسیه در مکان 358 رنکینگ جهانی ایستاده‌اند. تیم 2 نفره رحمان رئوفی و صابر هوشمند نیز در این رده بندی با 168 امتیاز در مکان 546 جهان هستند.
در رده بندی فنی انفرادی، پرویز فرخی و آق محمد سلاق در کنار هم با 175 امتیاز، سیصد و هفدهم جهان هستند. برونو، پدرو و ریکاردو از برزیل در این رنکینگ اول تا سوم هستند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟