loading...
هواداران والیبال ایران
mohammad mahdavi بازدید : 364 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)
 
فرهنگ > تلویزیون - مدیر شبکه سه سیما با ارائه توضیحات درباره پخش مسابقات والیبال تیم‌های ایران و ایتالیا از تدارک اقدامات فرهنگی گسترده در دو مسابقه والیبال ایران و آلمان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجید زین‌العابدین در گفت‌وگو با فارس درباره پخش مسابقات والیبال تیم‌های ایران و ایتالیا و حواشی به وجود آمده صحبت کرده که بخش هایی از آن را در ادامه می خوانید:

 

- درباره بحث پخش والیبال جناب مهندس ضرغامی رئیس سازمان صداو سیما توضیحات کامل و مفصلی را ارائه کردند و به نظر می رسد که بخشی از سئوالاتی که در ذهن مردم بود کامل روشن و حل شد. در آن دو مسابقه ما ضبط‌کننده نبودیم و فقط دریافت‌کننده مسابقه بودیم و کارگردانی و تصویربرداری مربوط به داخل کشور نبود.

- ضمن اینکه در ایتالیا یا کوبا کنترل شرایط سالن هم در اختیار ما نبود، لذا خطای عمدی از سوی همکاران ما صورت نگرفته است، در حالی که برخی رسانه‌ها اعلام کردند که با برخی همکاران ما برخورد شده است. در صورتی که چنین اتفاقی روی نداد و همکاران ما نهایت تلاش و زحمت خود را کشیده بودند تا مسابقات را مطابق با هنجارهای موجود در جامعه برای مردم به نمایش بگذارند. متاسفانه خیلی از اقداماتی که همکاران ما در این زمینه انجام می‌دهند معمولا نادیده گرفته می‌شود.

 - در این یک هفته درباره مسابقات ایتالیا خیلی صحبت شد، اما درباره مسابقات کوبا سخنی به میان نیامد و زحمات همکاران ما را کسی ندید. مثلا هموطنان ما که برای تشویق تیم والیبال در هاوانا حضور پیدا کرده بودند، در مسابقه اول تنها در یک نقطه سالن بودند، اما در بازی دوم در چند نقطه سالن پراکنده شده بودند تا ما ضمن حرکت دوربین‌ها تصاویر این عزیزان را داشته باشیم.

- همه این زحمات نادیده شده، حاصل کار همکاران ما و عزیزان وزارت خارجه و سفارت ایران در کوبا بود. خیلی وقت‌ها تلاش‌های این شکلی در رسانه ملی انجام می‌شود منتها درباره آن‌ها بی‌انصافی می‌شود و زحماتشان مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

- برای مسابقه جمعه تیم‌های والیبال ایران و آلمان نیز تدارکاتی انجام شده و قرار است دوستان ایرانی ما در جای جای سالن حضور داشته باشند تا تصویرشان توسط دوربین‌ها گرفته شود. به نظرم ما نباید بین هیاهوها از زحماتی که دوستانمان در بخش‌های مختلف سازمان می‌کشند غافل شویم.

- برای پوشش مسابقات والیبال نیز شورای هماهنگی ورزش سازمان با دعوت از رئیس فدراسیون والیبال تشکیل جلسه داد و آنجا نکاتی که راجع به بحث مسابقات روز جمعه است، مطرح شد و ما پیشنهاد دادیم با توجه به اینکه تقریبا 14 الی 15 دقیقه پس از اذان پروتکل بازی شروع و ساعت 9:10 بازی آغاز می‌شود، ما آمادگی این را داریم که فضای فرهنگی و معنوی توسط وزارت ورزش و فدراسیون والیبال ایجاد شود و ما آن را پوشش بدهیم.

- یکی از این اقدامات این است که با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان هم هست، اذان مغرب را از فضای ورزشگاه با حضور تماشاچیان داشته باشیم. البته کارهای فرهنگی این شکلی نیز انجام داده‌ایم و مثلا در مسابقه داماش و استقلال که مسابقه پایانی لیگ بود و منجر به جشن قهرمانی نیز بود آنجا نیز هم‌افزایی این شکلی با سازمان لیگ آقای تاج و آقای پیش‌نمازی معاونت وزارت ورزش و جوانان و شبکه سه انجام شد و ما در فضایی که زمان اذان بود توانستیم با حضور کریم منصوری اذان زنده را پوشش بدهیم که حدود 100 هزار تماشاچی نیز در استادیوم به احترام اذان ایستادند که فضای دلنواز و چشم‌نوازی را رقم زد.

- برای بازی‌ روزهای جمعه و شنبه نیز با توجه به اینکه روزهای سوم و چهارم ماه مبارک رمضان است، این آمادگی وجود دارد که اگر برنامه‌های فرهنگی در سالن 12 هزارنفری آزادی تدارک دیده شود، رسانه هم کمک کند و اقدامات فرهنگی را پوشش بدهد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟