loading...
هواداران والیبال ایران
mohammad mahdavi بازدید : 323 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم والیبال کاله در آستانه بازی با شهرداری ارومیه گفت: با شناخت و چشم باز به مصاف شهرداری خواهیم رفت البته به دلیل دیر رسیدن بازیکنان ملی‌پوش به تمرین تیم‌ها در مجموع نمی‌توان انتظار خیلی زیادی از چند هفته نخست لیگ داشت.

 

بهروز عطایی در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: ...........

با توجه به اینکه هر دو تیم کاله و شهرداری ارومیه هفته قبل شکست خوردند حالا در هفته سوم لیگ برای پیروزی به میدان می‌روند. به نظرم هر دو تیم قابلیت ها و توانایی‌های زیادی دارند. شرایط بازی در ارومیه هم خاص است و باید دید که در جریان مسابقه چه اتفاق هایی روی می‌دهد.

 

وی با اشاره با آشنایی با توانایی‌های پتکوویچ پاسور اول تیم شهرداری ارومیه گفت: پتکوویچ فصل قبل در تیم ما بازی می‌کرد و به خوبی شیوه کار او را می شناسیم. همچنین آنالیز کامل و مناسبی از چند بازیکن و مهره موثر تیم شهرداری ارومیه داریم. با شناخت و چشم باز به مصاف شهرداری خواهیم رفت. امیدوارم بازی خوبی باشد. البته به دلیل دیر رسیدن بازیکنان ملی پوش به تمرین تیم ها در مجموع نمی توان انتظار خیلی زیادی از چند هفته نخست لیگ داشت.

 

سرمربی تیم والیبال کاله خاطرنشان کرد: اینکه در بازی قبلی با پیکان قدری نوسان داشتیم، از نظر خود من عجیب نیست. به هر حال ما فقط پنج روز فرصت داشتیم تا با 12 بازیکن اصلی خود تمرین کنیم. همین موضوع موجب می‌شود تا به هماهنگی لازم نرسیم. اما مطمئن هستم در هفته های آینده بازیکنان بیشتر با هم هماهنگ می شوند و نوسان در عملکرد همه تیم ها از جمله کاله کم می شود.

 

عطایی درباره دلیل واگذاری نتیجه به تیم پیکان یادآور شد: با آنالیز خوبی که از توانایی بازیکنان تیم پیکان داشتیم چند بازیکن کلیدی این تیم مثل بازارگرد، شبان و حتی امیر حسینی را از جریان بازی خارج کردیم اما دو تعویض اجباری تیم پیکان شرایط بازی را تغییر داد. حضور قلی‌زاد و همچنین جواد معنوی‌نژاد کار را برای ما سخت کرد. معنوی‌نژاد عملکرد فوق العاده‌ای داشت و در پیروزی پیکان کاملا موثر بود.

 

وی در پاسخ به پرسشی درباره پایین بودن کیفیت بازی‌های لیگ گفت: این موضوع خیلی غیر طبیعی نیست. متاسفانه حدود 40 بازیکن ملی پوش در تیم های مختلف خیلی دیر به ترکیب تیم باشگاهی خود ملحق شدند. همین موضوع روی عملکرد تیمی بازیکنان موثر است. متاسفانه برخی از برنامه ریزی‌ها یک بام و دوهوایی است. همانطور که تیم ملی والیبال برای شرکت در مسابقات مختلف به اردوهی چند ماهه نیاز دارد و فدراسیون این زمینه را فراهم می کند باشگاه ها هم باید زمان مناسبی برای آمادگی تیم های خود داشته باشند. به هر حال نمی توان از یک موضوع واحد برداشت‌های متفاوت کرد. در حال حاضر هر تیمی که مهره های بیشتری دارد پیروز می شود . کار تیمی و گروهی در لیگ والیبال کم رنگ شده است. این موضوع خیلی با ماهیت والیبال همخوانی ندارد. والیبال ورزشی گروهی است که کار تیمی می تواند نقاط ضعف فردی را پوشش دهد.

 

سرمربی تیم والیبال کاله گفت: امیدوار هستم از این انتقاد کسی دلخور نشود. والیبال ایران امروز خیلی خوب است اما می تواند بهتر از این هم باشد. امیدواریم که مسائل نرم افزاری مثل برنامه‌ریزی‌ها با هماهنگی و تعامل بیشتر با مدیران ورزشی باشگاه ها صورت بگیرد. امروز شرایط والیبال ایران خیلی خوب است و امیدوار هستیم با بررسی بیشتر چنین مواردی وضعیت والیبال بهتر شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟