loading...
هواداران والیبال ایران
mohammad mahdavi بازدید : 373 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

مربی تیم والیبال ایران در آستانه مسابقات قهرمان قاره های جهان گفت: مطمئن باشید همه حریفان از والیبال ایران حساب می برند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احمد مساجدی در آستانه مسابقات قهرمان قاره های جهان اظهار کرد: تیم‌های بسیار قدرتندی در مسابقات قهرمان قاره های جهان حضور دارند. فقط برزیل حدود هشت قهرمانی مختلف در مسابقات جهانی دارد. روسیه قهرمان المپیک و لیگ جهانی و اروپاست و افتخارات را درو کرده است. ایتالیا هم نایب قهرمان اروپا و سومی لیگ جهانی را دارد. آمریکا هم همینطور، عناوین متعدد جهانی را در اختیار دارد. فکر می کنم تنها تیمی که شاید خیلی در سال های اخیر موفقیتی نداشته ژاپن است. بالاخره کارنامه تیم ها مشخص است و ایران بازی های سختی را پیش رو دارد.

 

وی افزود: از تیم اول تا تیم آخر همه جایزه نقدی برای شرکت در این مسابقات می گیرند. اما جوایز تیم اول به ترتیب بیشتر از دوم و سوم است. من مطمئن هستم که تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی قاره های جهان خیلی خوب می درخشد. مطمئن باشید همه تیم ها از والیبال ایران حساب می برند. حتی خود برزیل هم از تیم ایران حساب می برد. ما مقابل قدرت های والیبال جهان چیزی از دست نمی دهیم، آن ها از دست می دهند. می رویم تا بجنگیم.

 

مربی تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: ولاسکو بارها گفته که باید با تمام توان در این مسابقات شرکت کنیم. مقابل تیم های قدرتمند و قهرمان قاره های مختلف چیزی برای از دست دادن ندارند. ما بارها قدرت خود را ثابت کردیم و این بار هم حرف های زیادی برای گفتن داریم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟